הרשמה

שיפורים למאוורר ותגמול ל-Trophies שלכם: Sony חושבת על הפרטים הקטנים

האם סוף סוף הקונסולה שלנו לא תרעיש כאילו סוף העולם הגיע?

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק להשקה ומגלים פרטים חדשים על ה-PS5

הדור הבא כבר ממש מעבר לפינה ונראה שכולם נמצאים בשיא הציפייה. אצלנו לפחות הציפייה גורמת לצורך עז לדלות כל פרט מידע אפשרי על הקונסולות החדשות של Sony ו-Microsoft. היום למשל קיבלנו כמה פרטים חדשים ומעניינים לגבי ה-Playstation 5, בנוסף לכמה שמועות. כמובן שאנחנו כאן לעשות קצת סדר בדברים.

שמואל כבר עדכן אותנו על שיפורי החומרה של קונסולת הדור הבא ובמיוחד על המאוורר של ה-PS5 ואיך הוא יתאים את עצמו למשחקים החדשים שיצאו עם הזמן. בוא נקווה שזה לא יבוא על חשבון הרעש שהקונסולה שלכם תפיק, ה-PS4 לא מפורסמת כל כך בשקט שלה וכדאי לקוות שהעדכונים האלו לא יגרמו גם לקונסולה החדשה שלכם להישמע כאילו משהו מת בפנים. 

למטה ניתן לראות את הסרטון בו יאסוהירו אוטורי, סגן מנהל מחלקת עיצוב מכני ב-Sony שגם נתן לנו את הפרטים מציג את הקונסולה:

בקרוב ה-Trophies שלכם יהיו שווים יותר?

נעזוב את החומרה, ונעבור לקצת ממשק משתמש. עד היום מערכת ה-Trophies שלכם לא הייתה שווה הרבה חוץ מלהשוויץ בכמות גביעי הפלטינום שלכם שכידוע ניתנים רק לשחקנים שהשיגו את כל הגביעים האחרים באותו משחק (ביננו, אם יש לכם אפילו אחד את הכבוד שלי הרווחתם). נראה שיש אפשרות שהמצב הזה בדרך להשתנות. אולי כמה מביניכם שמו לב ש-Sony עדכנה את מערכת ה-Trophies של ה-PS4 בחודש שעבר. כעת יכול להיות שהיה קצת יותר בעדכון הזה ממה שציפינו. כמה גיימרים חדי עין במיוחד שמו לב לפרט מעניין בסרטון חשיפת ממשק המשתמש (UI) של ה-PS5 שיצא לפני כשבוע. במסך הבית של הקונסולה יש כמה דברים מעניינים שקשורים לגביעים של המשחק Destruction All-Stars.

על Trophy ברונזה ספציפי ניתן לראות את הכיתוב “Earn an S Rank Wreckognition Profile Avatar.” כלומר, כנראה שלזכות ב-Trophy הספציפי הזה ייתן לכם תמונה חדשה לפרופיל השחקן שלכם. במידה מסוימת זה לא דבר מפתיע שכן כבר בדור הנוכחי גביעי פלטינום מעטים כללו בתוכם איזשהו פרס, בדרך כלל ערכת נושא חדשה לקונסולה שלכם או פריט קומסטי אחר. זו יכולה להיות תוספת נחמדה למערכת ההישגים של Sony ומי יודע אילו עוד דברים נוכל לקבל אם וכאשר הדבר יקרה באמת. 

בזמנים מוזרים באים עדכונים מסתוריים

נסיים בפרט מעניין שנדלה לאחרונה על ידי המשתמש "Lant War" מאתר הפורומים ResetEra. נראה שמשחקי PS4 רבים, חלקם ישנים יחסית קיבלו לאחרונה שורה של עדכונים חדשים. בין היתר  God of War, Astro Bot ,Spider-Man ועוד. בתיאורי העדכונים הם תוארו בסך הכל כתיקוני באגים. זה בהחלט דבר מוזר שכן משחקים רבים מהרשימה הזו לא עודכנו כבר תקופה ארוכה, על אחת וכמה תיקוני באגים שנעשים בשלב מוקדם הרבה יותר מיציאת המשחק. כמובן שגלגלי השיניים במכונת הקונספירציה התחילו לעבוד מיד ורבים חושדים שמדובר בעדכונים שחלק ממטרתם היא אופטימזציה של המשחקים הללו לדור הבא. כרגע אין פרטים נוספים בעניין.

המשחק היחיד שקיבלנו אישור שירוץ באופן משופר על הדור הבא הוא משחק הסמוראים הנפלא Ghost Of Tsushima, שיקבל שדרוג ל60 פריימים לשניה על ה-PS5. הגיוני לצפות שמשחקים רבים אחרים, במיוחד אקסלוסיבים יצטרפו לרשימה הזו עם הזמן, למעשה נראה ש-Sony עובדת על השדרוג של הרבה מהם מאחורי גבינו. רק תחשבו על מה ניתן לעשות עם The Last Of Us II על ה-PS5. אני כבר מתרגש.

ה-PS5 צפוי להגיע לישראל ב-19 לנובמבר, בעוד פחות מחודש. נראה ש-Sony חושבת על הרבה פרטים קטנים ונחמדים שיעצימו לכולנו את חוויית המשתמש, מה אתכם? בחרתם כבר צד במלחמת הדור הבא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י