הרשמה

טבעת המוות האדומה מהדור הקודם עלתה למיקרוסופט סכום אסטרונומי

זוכרים את טבעת המוות האדומה? מיקרוסופט בהחלט זוכרת

רגע לפני הדור הבא, בואו ניזכר באחת הטעויות של מיקרוסופט מהדור הקודם

היום כולנו מכירים את ענקי תעשיית הגיימינג, כשאחת הבולטות בזירה היא לא אחרת מאשר מיקרוסופט, אשר משיקה החודש את קונסולת הדור הבא שלה במקביל ליריביתה המושבעת, סוני. אבל כשחושבים על זה, מיקרוסופט שהפכה את עצמה לאחד מהשחקנים הבכירים בעולם הגיימינג, נחשבת שחקנית צעירה יחסית בעצמה, ואחת מהסיבות שהחברה בכלל מצאה את עצמה בתעשייה הזו, היא כיוון שכמה עובדים בעלי תעוזה ויוזמה החליטו לשכנע את החברה לפתח קונסולת משחקים ראשונה, והיום כולנו מודים להם על זה.

אבל הדור שבו מיקרוסופט מצאה את עצמה באמת עולה על דרך הישר, היה הדור הקודם עם קונסולת האקס בוקס 360, וכמו כל דרך בתעשיית הגיימינג הקשוחה, אי אפשר לעבור כברת דרך כזו בלי להיתקל במספר מכשולים. את ''טבעת המוות האדומה'', או בשמה הלועזי שמתגלגל באופן טבעי יותר על הלשון, The Dreaded Red Ring of Death, כולנו מכירים. אותו סימן היכר נפוץ מגל הקונסולות המקוריות של האקס בוקס 360 שהתריע בפנייך כי הזמן למשחקים נגמר. מגוון סיבות יכלו לגרום לתקלה, אבל העיקרית הייתה התחממות יתר ודרשה תיקון רציני לחומרת הקונסולה עצמה.

פיטר מור (Peter Moore), מי שהיה בזמנו ראש חטיבת אקס בוקס במיקרוסופט סיפר כי מבחינת מיקרוסופט היה מדובר בתקלה משמעותית, שעלתה לחברה, תחזיקו חזק – מעל מיליארד דולר. הסכום האסטרונומי הזה הושקע בתיקון קונסולות לקראת הגעתן לחנויות, והרחבת האחריות לכל מי שנתקל בבעיה עם קונסולת האקס בוקס 360 שלו. לזכות מיקרוסופט יאמר כי הם עמדו מאחורי המילה שלהם כשהם דאגו לתקן ולשלוח קונסולה חדשה לכל מי שנתקלו בטבעת המוות האדומה, ושחקנים מסויימים סיפרו שהם נדרשו לשלוח את הקונסולה שלהם מספר פעמים ותמיד קיבלו שירות מצוין – אבל עדיין נאלצו לוותר על הקונסולה האהובה שלהם למשך התיקון או ההחלפה.

מיקרוסופט עמדו מאחורי הטעות שלהם, והצליחו למרות הכל לגרום לאקס בוקס 360 להיות הצלחה מסחררת, ולמזלנו ניראה כי הם למדו מהעבר, והיום אין דבר שמפחיד אותם יותר מצד המילים ''התחממות יתר'', ככה שככל הנראה לפחות בדור הקונסולות הבא, עם ה-Xbox Series X|S, אנחנו צפויים לקבל קונסולה חזקה, ולא פחות חשוב – קרירה.

מה אתכם, כבר בחרתם איזו קונסולה הולכת ללוות אתכם בדור הבא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 02.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    ועדיין ראיתי אין ספור כתבות וביקורות על Watch Dogs Legion מאתרים בחו"ל שבהם המבקרים הזכירו כי הקונסולה התחממה בצורה משמעותית מספר פעמים במהלך הכנת הביקורת של המשחק וגרמה לקריסות הקונסולה...

  2. 2

    15:40 02.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    [ה-Xbox Series X]

  3. 3

    18:22 02.11.2020 | Lexcreed Lexcreed

    קרה לי פעם אחת ווואלה עד היום הקונסולה חייה ופועלת מצויין

  4. 4

    00:07 05.11.2020 | Toby Toby

    fdsfdsf

  5. 5

       | פורסם ע"י