הרשמה

נישנושי גיימינג: 4.12.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

ברוך הבא למערב הפרוע

בין אם אתם אוהבים או שונאים אותו, אי אפשר להתעלם מההצלחה המטורפת של Rockstar עם GTA Online בשנים האחרונות. אך למרות ההצלחה הגדולה של מצב האונליין ל-GTA V, ניראה ש-Rockstar לא כל כך מרוצים מההצלחה של אחיו הקטן- Red Dead Online. לכן החברה נקטה השבוע בצעד יוצא דופן של הוצאת מצב האונליין בלבד כמשחק נפרד בעלות של 5$ על מנת למשוך אליו שחקנים חדשים. אם תמיד רציתם לנסות את מצב האונליין של RDR 2 ואתם לא מעוניינים כלל בסיפור של המשחק, זה הוא פיתרון מעולה עבורכם.

אי החיים

זוכרים את Dead Island 2? אותו משחק שהוכרז כבר לפני יותר מ-6 שנים באירוע E3 של שנת 2014? אז כמו שאתם יודעים תהליך הפיתוח שלו הופסק וחזר לחיים מספר פעמים רב וכיום הרבה מחשבים אותו כמשחק שבוטל ולא נקבל בחיים (מזכיר למישהו את PT?). אבל מסתבר ש-Dead Island 2 עדיין חי! לפחות סוג של.. בתגובה שנשלחה השבוע ל-Deep Silver נשאל בפשטות: "Dead Island 2?", משתמש אחר ענה לאותה תגובה וכתב: "תוותר, המשחק לא יגיע", Deep Silver ראתה את התגובה השניה והגיבה לה: "אנחנו לא כל כך בטוחים לגבי זה" עם סמיילי קורץ. האם Dead Island 2 עדיין באמת בפיתוח או שמשחקים לנו במוח? מי יודע..

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמו בכל פעם שאנחנו אוספים עבורכם נישנושי גיימינג גם הפעם יש לנו משחק חינמי שתוכלו להעביר איתו כמה שעות בכיף. השבוע Epic מחלקת בחנות הדיגיטלית שלה (ה-EGS) את +Cave Story שהוא אמנם לא משחק גדול ומטורף כמו שהתרגלנו לראות בתקופה האחרונה מ-Epic אך הוא ללא ספק משחק קטן וחמוד שישלח אתכם לחקור מערות ולהילחם בעשרות המפלצות והבוסים השונים שהן מכילות. כל המשחק כולל מערכת הקרב הייחודית, המוזיקה החביבה שלו והסגנון הגרפי vנעים והמרגיע פותחו על ידי מפתח יחיד והמשחק שלו יעביר לכם כמה שעות בהנאה מוחלטת. חוץ מזה, אף פעם לא אומרים "לא" לדברים בחינם.

אשת הפלא

מוקדם יותר היום, ג'ף קילי (Geoff Keighley), ההוגה והמנחה של ה-Game Awards הכריז בחשבון הטוויטר שלו שגל גדות תשתתף גם בטקס פרסי הגיימינג שכזכור, צפוי להתקיים ב-10.12. גל גדות היא לא המפורסמת היחידה שתופיע בטקס שניהיה גדול יותר משנה לשנה כשהצופים יכולים לצפות לעוד פרצופים מוכרים במהלך הטקס. נכון לעכשיו לא נאמר איזה קטגוריה גל תגיש ותכריז על הזוכה שלה אך חלק מהגולשים באינטרנט כבר הצביעו על המעבר היחסית תמוהה מבחינתם בין העולם הקולנועי שהוא מגרש הבית של גל לבין טקס פרסי הגיימינג. כך או כך, אנו תמיד נשמח לראות את גל עושה דברים חדשים ומעניינים.

הספירה לאחור החלה

כן, מסתבר שהפעם זה באמת ו-Cyberpunk 2077 באמת הולך לצאת. אחרי מעל 7 שנים של פיתוח אינטנסיבי, CD Projeckt Red חשפה אתמול בצהריים את הזמן המדויק שבו Cyberpunk 2077 יהיה זמין סוף סוף למשחק. באשר לישראל, המשחק יפתח בחצות עבור שחקני הקונסולות וב-2 בלילה בדיוק עבור שחקני ה-PC וה-Stadia (שלא נתמכת בארץ באופן מלא). כדי להיות מוכנים לשחק בדיוק ברגע שהמשחק נפתח, CPR מאפשרת לבצע Pre-Load של המשחק מיום שני הקרוב, ה-7.12. האם הפעם זה באמת קורה? אנחנו מאוד מקווים שכן.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י