הרשמה

הרחבה חדשה וגרסת משחק השנה ל-Gears 5 מגיעים בשבוע הבא

ההרחבה תהווה תוספת למצב הקמפיין ותהיה כלולה בשירות ה-Game Pass

קדימה, שלא יהיה לכם מעצור במסור...

מיקרוסופט הודיעו באתר של Xbox הרשמי כי בשבוע הבא תגיע אלינו הרחבה חדשה לקמפיין של Gears 5, הכותר האחרון בסדרה הותיקה. ההרחבה שתיקרא Hivebusters Expansion תהווה תוספת של כ-3 שעות לקמפיין המקורי אך לא תמשיך אותו. במקום לחזור לנסר עם Kait, Del ו-JD הפעם נעקוב אחרי Lahni, Keegan ו-Mac, שאולי מוכרים לכם ממצב ה-Escape של המשחק ומרכיבים יחד את יחידת Scorpio. השלישייה יוצאת למשימת התאבדות בלב כוורת של ה-Swarm שנמצאת באי געשי מבודד. אחד ממוקדי הכוח הגדולים של צבאות האויב בעולם של Gears. ניתן יהיה לשחק בהרחבה ביחד עם שני חברים, כלומר בסה"כ מצב Co-op של שלושה. בנוסף על כך אנחנו נקבל גם 16 Achievements חדשים לציידי ה-Gamerscore שביניכם.

כאמור ההרחבה תהיה זמינה לכל ביום שלישי הבא ה-15.12 ב-Xbox one, Steam, על מכשירי Android (אולי גם על מכשירי אפל בקרוב) וכמובן גם על ה-Series X/S. שם יוכלו להנות השחקנים מגרסה ממוטבת עם תמיכה ברזולציית 4K, טקסטורות משודרגות וזמני טעינה פחותים משמעותית, בדומה לשדרוג שעבר המשחק המקורי על קונסולת הדור הבא. מחיר החבילה הוא 19.99 דולרים אך כמובן שתהיה זמינה לכל מנויי שירות ה-Game Pass Ultimate, לא מפתיע בהתחשב בהשקעה של מיקרוסופט בשירות. חשוב להגיד שאם אתם מתכננים לקנות את ההרחבה מנוי Game Pass Ultimate לחודש אחד עולה 15 דולרים כך שעדיף לכם כבר לרכוש מנוי וגם להנות מכמה משחקים נוספים על הדרך...

בשבוע הבא תהיה הזדמנות גם למי שלא ניסה עד עכשיו את Gears 5 להנות מגרסת "משחק השנה" שתגיע עם כל התוכן שהגיע למשחק עד עכשיו בנוסף ל-Hivebusters Expansion ו-30 יום של בוסט ל-XP שלכם במצב האונליין. ניתן יהיה להשיג אותה ב-59.99 דולרים באופן דיגיטלי בלבד בחנות של מיקרוסופט (או ששוב תוכלו לעשות מנוי Game Pass לחודש ולהנות מהכל).

מתרגשים לשמוע על עוד תוספות ל-Gears 5? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י