הרשמה

הסטודיו של קוג'ימה חוגג 5 שנים ורומז על המשחק הבא

מזל טוב!

לכבוד 5 שנים לסטודיו של הידאו קוג'ימה, אנחנו מתחילים לקבל טיזרים למה שבא אחרי Death Stranding

לא להאמין איך שהזמן טס, Death Stranding אומנם יצא לפני שנה, אבל כל הדרמה של הידאו קוג'ימה נגד Konami מרגישה כאילו התרחשה רק לא מזמן. מתוך כל הצער שבאובדן של סדרה כמו Metal Gear Solid לחברת Konami, קוג'ימה לקח את עצמו בידיים והקים סטודיו עצמאי בעזרת המימון של Sony. היום, Kojima Productions חוגגים 5 שנים להיווסדות הסטודיו, אבל כמובן שהם לא משאירים אותנו בידיים ריקות.

על פי ציוץ בדף ה-Twitter של הסטודיו שטרח לספר כי היום, ה-16 לדצמבר זה הוא יום השנה החמישי להיווסדות הסטודיו, אנחנו צפויים לחדשות מרגשות במיוחד בשעה 19:00 שעון ישראל, או לפי לשון הציוץ: "אנחנו נמסור כמה עדכונים מרגשים במיוחד שאתם לא תרצו לפספס!" אז מה צפוי להיות מוכרז? אם ניתן להסתמך על הצהרות קודמות של הידאו קוג'ימה, אנחנו יכולים לראות היום הצצה למשחק האימה שכל כך רצה לפתח בשנים האחרונות. אזכיר כי לפני מספר חודשים, מנגקת האימה המפורסם, ג'ונג'י איטו, במה שהתברר כ-Mingling במסיבה שבה השניים נפגשו, הוזמן לעבוד על הפרויקט על ידי קוג'ימה, אך מעורבותו במשחק אינה ידועה כעת.

אנחנו פה במערכת מכוונים את השעונים לשעה 19:00 בערב, מקווים לראות חדשות מעניינות בתקווה שיהיה לנו משהו מעניין לדווח לכם! מחכים גם כן להכרזה מעניינת? יודעים מה היא? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י