הרשמה

תגידו שלום לקונסולת ה-PS5 הכי יקרה בעולם

אם אתם נואשים ל-PS5, מצאנו מקום שיש לו מלאי

כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה?

אחד הסיפורים המתמשכים בתקופה האחרונה וללא ספק גם אחת האכזבות הגדולות ביותר שראינו בשנים האחרונות בעולם הגיימינג הוא השקת קונסולת הדור הבא של סוני. זה לא שהקונסולה גרועה או שיש לה בעיות חמורות, הבעיה בהשקה נעוצה במלאי היחידות המצומצם שהיה זמין לרכישה מוקדמת והמלאי העוד יותר מצומצם שהיה זמין במועד השקה ובשבועות שאחריו. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עבר כבר כחודש וחצי מאז השקת הקונסולה ועדיין אי אפשר פשוט להיכנס לחנות ולמצוא בה PS5. המצב עוד קשה יותר עבור אלו שביצעו הזמנה מוקדמת ועדיין לא קיבלו את הקונסולה שלהם בשל חוסר מלאים ואפילו כנופיות חמושות שמשתלטות על משאיות שמעבירות קונסולות מהמפעל לחנויות.

אך ניראה שיש חברה אחת שכן יש לה מלאי של הקונסולה וזאת חברת Caviar. אם לא שמעתם בעבר על חברת קוויאר אז נספר לכם שהשם שלה מייצג בדיוק את מה שהיא מוכרת- דברים יקרים שמעט מאוד אנשים יכולים להרשות לעצמם. קוויאר משיקה בכל שנה את הגירסא היקרה מאוד שלה לאייפון כאשר בדרך כלל מדובר על האייפון עם המפרט המתקדמם ביותר כאשר הוא משובץ יהלומים ומצופה בזהב, השנה היא אפילו השיקה אייפון 12 שמשובצים בגבו כמה מיליגרמים של קרקע ממאדים, מהירח או אפילו מכוכב חמה. לפני כמה ימים קוויאר פירסמה שהיא מתחילה למכור גם גירסא משלה ל-PS5, שכשמו שאפשר לנחש היא יקרה מאוד. אז מה כוללת אותה גירסא? על פי אתר החברה ה-PS5 שלהם הורכב מ-8 שכבות של זהב 18K במשקל כולל של 20 ק"ג אשר ציפו את שני צידי המכשיר.

אם זה לא מספיק זהב בשבילכם, אז אל דאגה. קוויאר חשבה והכינה גם עיצוב מיוחד מעור של תנין עבור שני שלטי ה-Dual Sense שתקבלו עם הקונסולה כשהיא גם ציפתה את משטחי המגע שלהם בכ-750 חתיכות של זהב 18K. נכון לעכשיו קיוואר ייצרה רק קונסולה אחת כזאת כשהיא לא מתכוונת לייצר עוד. אז כמה כל התענוג הזה יעלה לכם אתם שואלים? קוויאר אמנם לא פירסמה מחיר באתר שלה וצריך ליצור איתה קשר ישירות, אך מאנשים שכן דיברו עם החברה עולה שהמחיר עומד כרגע על כ-2 מיליון דולר ויכול להיות שהוא יעלה עוד.

מה דעתכם על מוצרים מהסוג הזה? לגיטימי או מנקר עיניים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י