הרשמה

אילו משחקים יצטרפו לשירות ה-Xbox Game Pass בחודש ינואר?

כדורגל, מכות והרבה RPG

שירות ה-Xbox Game Pass רק ממשיך לגדול

עוד חודש, עוד משחקים חדשים שעושים את דרכם ל-Xbox Game Pass, השירות שלא מפסיק להזכיר לנו שמאוד, אבל מאוד שווה להיות מנוי אליו.

בחודש שעבר קיבלנו שמות ענקיים שהגיעו לשירות כמו The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition ו-Among Us, ותהיו בטוחים ש-Microsoft לא תוותר על ההזדמנות להתחיל את השנה החדשה עם כמה משחקים נפלאים. ב-7 בינואר, שחקנים יוכלו לשים את ידיהם על eFootball PES 2021 Season Update, כותר הספורט הבא של סדרת PES המצליחה מבית Konami. עקב המגפה המשתוללת, החליטו המפתחים לשחרר עדכון עבור PES 2020 אשר מכיל מגוון שינויים כגון שיפור גרפי לדור הנוכחי, פס קול חדש, מראה מעודכן לשחקנים ועוד.

באותו יום, משחק המכות Injustice 2 מ-Netherealms ינחת בשירות, בו תוכלו לגלם כ-28 גיבורים ונבלים שונים מכל רחבי היקום של DC. המשחק משמש כהמשך ל-Injustice: Gods Among Us, אשר מבוסס על סדרת קומיקסים ששואלת את השאלה מה היה קורה אם סופרמן יאבד את השפיות ויחליט כי הוא רוצה לשלוט בעולם כולו? כמובן שבאטמן מתנגד לכך, ואליו מצטרפים גיבורים ונבלים שרוצים למנוע מהעולם ליפול לדיקטטורה. בדומה לסדרת Mortal Kombat מאותם היוצרים, המשחק מציג מגוון עצום של קומבואים ומתקפות מיוחדות שתוכלו לבצע עם כל דמות, לצד האופציה להשיג סקינים וציוד שישנו את איך שהדמות שלכם נראית ואפילו נלחמת.

לבסוף ה-7 בינואר יראה גם את הגעתו של The Little Acre, אשר עוקב אחר אדם שיוצא למסע בחיפוש אחר אביו באירלנד של שנות ה-50, כשהוא מוצא את עצמו מועבר לעולם אחר ומוזר. ביתו יוצאת אחריו במטרה לעזור לו, ונתקלת בקשיים משלה במהלך הדרך. המשחק מציג אנימציות יפהפיות שנעשו בעבודת יד והוא נראה כמו משחק חקירה/הרפתקאות שנבנה עם הרבה אהבה.

ב-14 בינואר, Neoverse, משחק Rogue-Lite (אשר הושק רק לפני שבועיים), יגיע לגיים פאס. הוא מציג מערכת קרב בתורות המבוססת על קלפים אותם תוכלו לאסוף במהלך ההרפתקה שלכם ולבנות איתם חפיסת קלפים שתצליח לגבור על כל אויב שתתמודדו מולו. המשחק מציג דמויות שונות, כל אחת עם סגנון קלפים שונה, כך שלדוגמה ה-Paladin תשתמש ביכולות פיזיות בעוד שה-Summoner תתמקד בזימון חיות ומפלצות לשדה הקרב שילחמו ביחד איתה. באותו יום, שחקנים יוכלו להתחיל לשחק ב-Torchlight 3 שהושק לפני חודשיים בלבד. במשחק ה-RPG הזה, שחקנים יוכלו לחקור אזורים עצומים בעולם פנטזיה עשיר, למצוא שלל נדיר ולהילחם באויבים ומפלצות לבד או במצב Co-Op עם עוד 3 חברים. המשחק מציג 4 קלאסים שונים לבחירה, בין אם זה ה-Railmaster שמצוייד ברכבת קטנה שעוזרת לכם בשדה הקרב או רובוט חמוש בחרב של פיראטים ומשגרי טילים במקום בטן.

כמו כן, שחקנים יוכלו למצוא את עצמם בסדרה של סיפורים קצרים במשחק What Remains Of Edith Finch, בו אידית' צריכה לחקור את עברה של משפחתה בשביל להבין מדוע היא האחרונה שנשארה בחיים. לבסוף, הכותר YIIK: A Post-Modern RPG, שם אותנו בנעליו של סטודנט בקולג' בשנת 1999, אשר ביום בהיר אחד חוזה בהיעלמות מסתורית של אישה במעלית. הוא מתחיל לחקור את האירוע ומגייס שורה של אנשים מוזרים וצבעוניים. בחיפוש אחר האמת, אתם תילחמו באויבים במערכת קרב מבוססת תורות ותנווטו במגוון לוקיישנים ממולכדים ומלאים בפאזלים.

ב-15 בינואר, המשחקים FTL: Faster Than Light, My Friend Pedro, Sword Art Online: Fatal Bullet ו-Tekken 7 יעזבו את השירות ולא יהיו זמינים יותר להורדה, כך שאנחנו ממליצים לכם ללכת ולעשות זאת עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי. מה אתם חושבים על המשחקים שמצטרפים לשירות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י