הרשמה

גם חברת HyperX מכריזה על מוצרים חדשים ב-CES 2021

בין אם אתם שחקני PC או Xbox, ל-HyperX יש משהו בשבילכם

זה תמיד כיף לשמוע על עוד מוצרים חדשים שמוכרזים

כבר אמרתי לא פעם, שאחד האירועים האוהבים עליי לאורך השנה הוא תערוכת CES 2021. אני אוכל להגיד שזה יהיה קרב ראש בראש צמוד של CES עם E3 כי שניהם משחקים על פינה אחרת בלב שלי. אמנם תערוכת CES 2021 כבר נסגרה באופן רישמי אבל זה ממש לא מונע מחברות החומרה השונות להמשיך ולהכריז על אלפי המוצרים החדשים שלהן. בגלל מגפת הקורונה התערוכה השנה התקיימה במתכונת שונה מהרגיל והייתה עמוסה אפילו יותר משנים קודומות במסיבות עיתונאים של חברות שונות עד שהן נבלעו אחת בשניה, בין אותן חברות שנבלעו קצת בהמון נמצאת HyperX שחשפה שני מוצרים חדשים.

Alloy Origins 60%

המוצר הראשון ש-HyperX היא מקלדת קטנה בגודל 60%. למען האמת, זאת המקלדת 60% הראשונה מתוצרתה של HyperX. ה-Alloy Origins 60% לוקחת הרבה הדברים הטובים מאחותה הגדולה ה-Alloy Origins, בין אם זה איכות הבניה הסולידית והתאורה שאור ציין לטובה בזמן כתיבת הביקורת שלו עליה. אור גם ציין בביקורות שלו שהמקלדת קטנה וקומפקטית ו-HyperX פשוט Crank it up to eleven כשהיא הורידה את מקשי ה-NumPad לצד מקשי החיצים וה-Nav/Edit. ה-Alloy Origins 60% תושק בסוף חודש מרץ במחיר של 100$.

ChargePlay Duo

המוצר השני ש-HyperX חשפה הוא גירסא חדשה של ה-ChargePlay Duo- תחנת עגינת והטענת השלטים המוכרת של HyperX. אחת הטענות הגדולות ביותר של שחקני Xbox היא ששלטי המשחק משתמשים בסוללות רגילות ולא סוללות מובנות ונטענות כמו שלטיה של סוני. לכן HyperX חשפה עכשיו גירסא חדשה שאושרה על ידי Xbox ומיקרוסופט כשהיא מתאימה ויכולה להטעין את השלטים של קונסולות ה-Xbox. ה-ChargePlay Duo יגיע עם שתי סוללות בנפח של 1,400mAH לצד עוד שני מכסים שמותאים לשלטים החדשים של ה-Xbox Series X|S.

לצד שתי ההכרזות החדשות HyperX סוף סוף הכריזה גם על השקה גלובלית של עכבר ה-Haste Gaming Mous, אוזניות ה-Cloud II וה-Cloud Revolver.
מה דעתכם על שתי ההכרזות האחורנות של HyperX? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י