הרשמה

הפלטות השחורות של Dbrand ל-PS5 אזלו מהמלאי תוך שעות בודדות

כנראה שהביקוש לקונסולת ה-PS5 בצבע שחור גדול יותר משחשבנו.

כרגע לא יהיה ניתן להשיג את הפלטות הללו עד מאי לפחות.

הייתם מעדיפים את ה-PS5 שלכם שחור או לבן? כנראה שהמון אנשים ברחבי העולם מעדיפים אותו בגרסה השחורה. המכירה אולי התחילה רק ביום שישי שעבר, ה-12.2, אבל הפלטות השחורות של חברת Dbrand לקונסולת ה-PS5 נמכרו כולן (תוך שעות בודדות ליתר דיוק), וכרגע אי אפשר להשיג אותן לפני חודש מאי. כל זאת כשהמחיר שלהן הוא לא פחות מ-59 דולר.

כמובן שחברות נוספות, ביניהן CMP Shells ו-CustomizeMyPlates ניסו בעבר למכור פלטות חלופיות בצבע שחור לפלייסטיישן, אבל הן נאלצו לחזור בהן מהר מאוד ואף כמעט פשטו את הרגל בכלל איומים מחברת סוני. אבל נראה ש-Dbrand קמו על הצד האמיץ שלהם, כי לא רק שהם מוכרים את הפלטות השחורות - בדף המכירה שלהם תוכלו למצוא את המשפט "Go ahead, sue us" (קדימה, תתבעו אותנו). "כשאתם מתסכלים על הטקסטורה המיקרוסקופית של הפלטות, מה אתם רואים?" כתבו Dbrand. "אם התשובה שלכם היא גרסה דומה-אך-שונה-בצורה-משפטית של הכפתורים של הפלייסטיישן, אתם כנראה חלק מעורכי הדין שלנו." 

רק נזכיר, שההמלצה הרשמית של סוני היא לא לשים סקינים כאלה ואחרים על הקונסולה שלכם מחשש לפגיעה בקונסולה עצמה וההרכבה של הפלטות האלה היא על אחריותו של המשתמש בלבד. מה אתם אומרים על הצעד השנוי במחלוקת של החברה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י