הרשמה

האם Bloober Team מפתחים את ה-Silent Hill הבא?

והאם שני משחקי Silent Hill חדשים בדרך?

פיוטר, מנכ"ל Bloober סיפר שהם עובדים על IP אימה יחד עם חברת הפצה מפורסמת, האם מדובר בריבוט ל-Silent Hill?

אם אני צריך לחשוב על זה יותר מדי, אני לא באמת אהיה מופתע ממה שאני קורא באינטרנט בימים האחרונים. The Medium, המשחק האחרון של Bloober Team, הסטודיו הקטן מפולין שידוע בעיקר בעקבות משחקי אימה כמו Blair Witch, Layers of Fear ו-Observer (שעל כולם כתבתי באריכות לפני חודש, מוזמנים לקרוא את המאמר!), הביא את המפתחת לעבוד עם אחד מהמלחינים הכי מוערכים בתעשיית הגיימינג, אקירה יאמאוקה (Akira Yamaoka). יאמאוקה ידוע בעיקר בזכות היותו המלחין המרכזי של משחקי Silent Hill עד 2009 (כאשר ב-2012 קיבלנו שני משחקים נוספים, Downpour ו-Book of Memories שהולחנו על ידי Daniel Licht), לאחר מכן שמו הופיע במשחקים שונים כמו No More Heroes 2, Sine Mora, Killer is Dead ואפילו ב-Persona 4: Dancing All Night, בנוסף יאמאוקה יהיה המלחין של האנימה שמבוססת על Cyberpunk 2077 מסטודיו Trigger שתקרא Cyberpunk: Edgerunners. אבל על פי שמועות, אקירה לא סיים עם Silent Hill, אבל האם הוא לא סיים גם את שיתוף הפעולה שלו עם Bloober Team?

בריאיון ל-GameIndustry.biz, פיוטר באביאנו (Piotr Babieno), מנכ"ל Bloober Team, סיפר: "אנחנו עובדים כבר יותר משנה על פרויקט גיימינג נוסף, קניין רוחני בסוגת האימה, אנחנו עובדים עליו יחד עם מפיצה מאוד מפורסמת בתעשייה, אני לא יכול לגלות עם מי. אני לא יכול לספר לכם מהו הפרויקט, אבל אני מאוד בטוח שכאשר אנשים יגלו על מה אנחנו עובדים, הם יתרגשו מאוד." בנוסף לציטוט הזה, פיוטר שיתף עוד בריאיון כי המפתחת מעוניינת להרחיב אופקים, הוא אומר כי הפרויקטים העתידיים של המפתחת "לא בהכרח יהיו משחקי אימה", המפתחת מעוניינת להתמקד במותחנים, זאת על מנת להיות מסוגלת ולהגיע לקהלים חדשים. פיוטר אמר כי ההשראה שלהם נובעת ממשחקים כמו Resident Evil 8, Hellblade 2 (שניהם משחקים שעדיין לא יצאו כמובן) ובנוסף הזכיר את The Last of Us, כל זה נאמר יחד עם ההבטחה כי "אנחנו מעוניינים לשמר את ה-DNA שלנו", אבל באותה נשימה גם אמר "אנחנו לא מעוניינים להפוך את הסביבה לדרך שלנו לספר סיפור, אלא 'באמת' לספר סיפור עם דמויות, אקשן ועוד דברים נוספים." למה כל זה יוביל בהמשך? זאת עוד נותר לנו לגלות בהמשך, אבל לא על כך התכנסנו לדבר היום, נכון?

לפני קצת יותר מחצי שנה, דיווחתי על שמועה שנפוצה ב-Twitter על ידי Dusk Golem, מדליף אמין (באופן יחסי) בכל מה שקשור למשחקי אימה. בסדרת ציוצים יחסית ארוכה סופר על מה שנראה כמו חלום רטוב של כל מעריץ משחקי Silent Hill: הסדרה עומדת לקבל משחק ריבוט והצוות שיעבוד על המשחק יכלול בין היתר את אקירה יאמאוקה, המלחין המקורי של הסדרה, יחד עם קאיצ'ירו טויאמה, הבמאי ויוצר הסדרה, בנוסף נאמר כי המשחק נמצא בפיתוח של Sony Japan Studio. החלום הזה החזיק מעט מאוד זמן כאשר רק בספטמבר האחרון קאיצ'ירו טויאמה עזב את Sony Japan Studio, זאת על מנת להקים סטודיו עצמאי שעונה לשם Bokeh Game Studio. בזמן שחלף מאז, קאיצ'ירו הספיק כבר לחלוק קונספט עבור משחק חדש שעתיד לצאת ב-2023, אבל החלום למשחק ריבוט לא נעלם ואף קיבל קצת חיזוק בחודשים האחרונים, יחד עם תקווה שנראה משהו חדש בעתיד הקרוב.

בקצרה על ה-Timeline בכל הנוגע לשמועות על Silent Hill בשנה האחרונה: במרץ של 2020, Konami הודיעו כי שמועות בנוגע לרכישה של הזכויות על סדרת Silent Hill בידי Sony אינן נכונות, בנוסף, נציג אמריקאי של החברה טרח להבהיר כי "המפיצה לא סגרה את הדלת עבור סדרת המשחקים", זאת מבלי לפרט מה הדבר אומר. באפריל, הבורסה הפולנית פירסמה: "הדירקטוריון של Bloober Team S.A. שמבוססת בקרקוב, מודיע כי היא סגרה הסכם משמעותי עם מפיצה גלובלית, אחת מהמובילות בתחום הגיימינג, בנוגע להפקת משחק שמבוסס על מותג שנמצא בבעלות המפיצה." במאי, המעצב הראשי של Bloober Team (עונה לשם Wojciech Piejko, אני לא עומד לנסות להשחיט את השם בעברית) התראיין ל-Gamespot בנוגע לשיתוף הפעולה עם אקירה יאמאוקה, הוא מספר: "אקירה הוריד את האוזניות ואמר 'הזכרתם שאתם עובדים על שני משחקים, אני מעוניין לעבוד על שניהם', התגובה שלי הייתה 'כן, כן, כן!" במאי קיבלנו את Pyramid Head בתור דמות ב-Dead By Daylight, סואהירו מארו (Suehiro Maruo), מנגקת אימה מפרסם לינק ל-Crossover וכותב "אנחנו רק התחלנו." לאחר השחרור של The Medium בחודש שעבר, Bloober מודיעים כי הם עובדים על פרויקט גדול ומחפשים עובדים חדשים.

מה בעצם בכל בליל הפרטים הזה באמת גרם לעולם הגיימינג להיות כל כך בטוח כי Silent Hill הבא אכן מפותח באמצעות Bloober Team? מעבר לכך שאנחנו יודעים כבר כי המפתחת עובדת כבר יותר משנה על פרויקט גדול במיוחד עם מפיצה בעלת שם עולמי, בריאיון (שהפך ל-Private לבקשת מקור לא ידוע) ל-Al Hub, כאשר יאמאוקה נשאל 'מה הפרויקט הבא שלו?' הוא משיב: "אני חושב שמדובר במה שאתה מקווה לשמוע עליו" ומוסיף כי הפרויקט ככל הנראה יוכרז עד הקיץ הקרוב. בשלב הזה אנחנו כבר יודעים שאקירה יאמאוקה עובד עם Bloober Team על משחק נוסף חוץ מ-The Medium, בנוסף, כמו שכתבתי בתחילת הכתבה, פיוטר מנכ"ל Bloober Team מספר כי הם עובדים על משחק גדול עם מפיצה מוכרת בתעשייה. אבל מה אם נגיד שהמשחק של Bloober Team הוא לא המשחק היחיד בסדרת Silent Hill שעלול לצאת בשנה או השנתיים הקרובות וכי יש משחק נוסף שנמצא בפיתוח?

בזמן ש-Bloober ויאמאוקה רומזים באופן מאוד דחוף כבר כי הם עובדים על Silent Hill חדש, אתר VGC כותבים ב-18 לחודש (4 ימים לפני שהמילים האלו נכתבות) כי הם יכולים לאשר ש-Konami העבירו את הפיתוח של משחק Silent Hill חדש לסטודיו יפני ידוע, זאת יחד עם הצגה של המשחק עד הקיץ הקרוב. הדבר מעלה מספר תהיות, כאשר המסקנה המרכזית מהן היא כי שני משחקים חדשים בסדרה נמצאים כעת בפיתוח, אחד בפיתוח יפני (ככל הנראה על ידי Sony Japan Studio) ואחד בפיתוח של Bloober Team. הכתבה טורחת גם להדגיש שאנחנו כבר יודעים כי בעבר, Konami התנגדה להעביר את הפיתוח של משחקים שלה למפתחים חיצוניים, אבל יכול להיות שבעקבות הכישלונות האחרונים בדמויות Metal Gear Survive ו-Contra: Rogue Corps, מקורות סיפרו ל-VGC כי הם החליטו כן לשתף פעולה עם סטודיואים חיצוניים, מה שעלול להוביל גם לחזרה של סדרות כמו Castlevania ו-Metal Gear Solid דרך מפתחות חיצוניות.

האם אנחנו יודעים בודאות שאכן מדובר בכך שיש שני משחקים חדשים בסדרת Silent Hill שנמצאים בפיתוח? האם Konami אכן שכרה מפתחות חיצוניות על מנת לפתח משחקים חדשים בסדרות האהובות שלה? אנחנו נאלץ להמתין לחדשות נוספות, חלקינו יושבים ורק מחכים לראות מה יהיה בהמשך. אחרי החוויה החיובית שלי מ-The Medium, אני לא יכול לחכות לראות מה צופן העתיד עבור Bloober Team ובתקווה לראות את החזרה של Silent Hill בידי שני סטודיואים עם חזון שונה. מה לדעתכם צופן העתיד עבור הסדרות הישנות והאהובות של Konami (בתקווה שלא עוד מכונות פאצ'ינקו)? בבקשה תשתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י