הרשמה

הסרט החדש של Spider-Man מקבל 3 שמות שונים (עדכון: השם האמיתי נחשף!)

הלצה תמימה, או טריק שיווקי חכם?

מה תהיה הכותרת של הסרט הבא של ספיידרמן?

עדכון (20:32): השם האמיתי של הסרט נחשף! לסרט ייקראו Spider-Man: No Way Home! החשיפה נעשתה בסרטון ברשתות החברתיות, בו שלושת הכוכבים של סרטי ספיידרמן (ואלו שדאגו להטריל את כולנו עם השמות השונים והמזויפים של הסרט), מדברים על כך שהם חייבים להפסיק עם השמות המזויפים וחשפו את השם האמיתי של הסרט, No Way Home, כמו שציינו קודם. תוכלו לראות את הסרטון בציוץ כאן למטה.

מקורי: לא אחד, לא שניים, שלושה שמות שונים ל-Spider-Man 3 נחשפו אתמול בעמודי האינסטגרם של כוכבי הסרט. מה שהיה נראה בהתחלה כהכרזה רצינית אך ביזארית למדי, התברר כבדיחה על חשבון המעריצים שבסך הכל רצו לדעת מה תהיה הכותרת של הסרט הבא בכיכובו של איש העכביש.

אתמול, יום שלישי, טום הולנד (Tom Holland), אשר מגלם את ספיידרמן ביקום הקולונעי של Marvel מאז 2016, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו תמונה ביחד עם 2 שחקנים נוספים - ג'ייקוב בטלון (Jacob Batlon) המגלם את נד, חברו הטוב של פיטר פארקר, וזנדאיה (Zendaya), המגלמת את מושא אהבתו של פיטר. החלקה ימינה חושפת פוסטר עליו רשום Spider-Man: Phone Home, שבמבט ראשון נראה אמין למדי אך אחרי כמה שניות מיד אפשר להבין שמדובר בבדיחה על השימוש במילה Home בסרטים הקודמים של ספיידרמן, אשר קיבלו את השמות Homecoming ו-Far From Home.

Spider Man 3 First Look Photos tom holland zendaya jacob batalon peter parker mary jane watson ned leeds homecoming far from home

ההלצה לא הפסיקה, כשג'ייקוב וזנדאיה גם הם פנו לעמודי האינסטגרם שלהם, ופרסמו פוסטרים עם השמות Home Wrecker ו-Home Slice, לא לפני שכל אחד טרח להדגיש כמה הוא מתרגש לחשוף את הכותרת של הסרט הבא של ספיידרמן. אבל מה כל זה אומר? האם מדובר בבדיחה ותו לא, או שאולי מדובר במשהו גדול יותר ממה שאנחנו חושבים, ובעצם הכל הוא חלק מטריק שיווקי? השערות החלו לעלות שהשמות המרובים של הסרט באים להעיד על קו העלילה שלו, אשר כולם מקווים שיתמקד במולטי-וורס שיביא את שחקני העבר של ספיידרמן - טובי מגוייר (Tobey Maguire) ואנדרו גארפילד (Andrew Garfield), לסרט השלישי.

Spider-Man 3 הגיע למצב שכבר לא ברור מה אמיתי ומה שמועה. Doctor Strange צפוי להופיע, זה כבר אושר, אך לא ברור כמה גדול יהיה התפקיד שלו, ובחודשים האחרונים החלו לצוץ שמועות שנבלים כמו Doctor Octopus ו-Electro, אותם ראינו בטרילוגיה של סאם ריימי ובסרט "ספיידרמן המופלא", יחזרו לגלם את תפקידם. אם מדובר בהתחלה של התהליך השיווקי של הסרט, אנחנו מאמינים שנגלה בקרוב האם השמועות היו נכונות, או שהוצאו מפרופורציות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י