הרשמה

נטפליקס מספקת מבט ראשון אל Resident Evil: Infinite Darkness

מבט ראשון אל לאון וקלייר בסדרת האנימציה החדשה של-Resident Evil!

אפילו בחשכה, קול מוכר יכול לעשות את כל ההבדל - ביחוד ב-Resident Evil

אם חידושי משחקי Resident Evil האחרונים ו-Village שצפוי לצאת ב-7 למאי לא מספיקים לכם, נטפליקס החליטו לפנק אותנו במבט ראשוני אל סדרת האנימציה החדשה מבית הסדרה: Resident Evil: Infinite Darkness. מציוץ של החברה ניתן לראות כי בסדרה יככבו Leon Kennedy ו-Claire Redfield האהובים. אך אם זה לא מספיק על מנת לשכנע אתכם, תשמחו לגלות כי גם Nick Apostolides ו-Stephanie Panisello, מדובביהם של השניים (בהתאמה) מ-RE2 Remake ישובו לגלם אותם גם הפעם!

נוסף לכך, אנחנו זוכים לראשונה לתקציר לעלילה אשר תיכלל בקאנון של סדרת המשחקים:
העלילה מתרחשת בשנת 2006 בעת שהבית הלבן בארה"ב חווה פריצת סייבר מגורם לא מוכר. סימני גישה לא מאושרים נמצאים בחומרי מסווגים במיוחד השייכים לתחום הנשיאות. הסוכן לאון ס. קנדי ואחרים הנקראים לטובת חקירת הנושא נתקלים בזומבים מזן בלתי מזוהה בזמן הפסקת חשמל בבית הלבן ומטפלים בהם בעזרת כוחות SWAT.
בו בזמן, קלייר רדפילד - עובדת של Terrasave נתקלת בציור מוזר של ילד החולה באפזיה (אובדן כושר דיבור) במדינה בה היא ביקרה על מנת לסייע לפליטים. קלייר מנהלת חקירה משל עצמה בעקבות התמונה אשר נראה כי צויירה על ידי אדם אשר נדבק בווירוס.
בבוקר למחרת, קלייר מגיעה אל הבית הלבן על מנת לעתור בבקשה לבניית מתקן רווחה ופוגשת בלאון. קלייר מציגה בפניו את הציור של הילד, לאון מבין כי ישנו קשר בין תקרית הזומבים בבית הלבן לבין הציור המוזר אך עוזב את המקום בזמן שאומר לקלייר כי אין לה עניין בדבר. שתי התפרצויות הזומבים אשר אירעו במדינות המרוחקות זו מזו בסופו של דבר מתפתחות לאירוע שירעיד את האומה.

העובדות כי הסדרה הצפויה לנחות אלינו בשנה הקרובה וכי היא נמצאת תחת הירויוקי קובאיאשי (Hiroyuki Kobayashi) של קאפקום (ושל Resident Evil בפרט) כמפיק בפועל, מעוררת אצלנו את התחושה כי היא הולכת להוות עיבוד ראוי לסדרה.
ועד שזו תצא, אתם מוזמנים לצפות בטיזר טריילר ששוחרר בספטמבר האחרון:

מה דעתכם על הסדרה החדשה? האם סוף סוף נזכה לעיבוד טוב ל-Resident Evil? האם תצפו בה בזכות המדבבים המעולים שחוזרים אלינו? אתם מוזמנים לספר לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י