הרשמה

תגובות ראשונות ל-Falcon and the Winter Soldier עלו לרשת

הסדרה הבאה של Marvel מתקבלת בתגובות חמות

הפאלקון וחייל החורף יתפסו את מקומה של WandaVision החל מה-19 במרץ

אחרי ש-WandaVision הגיעה לסיומה המרגש, הגיע תורה של Falcon and the Winter Soldier להיות הסדרה הבאה של Marvel שכולם ידברו עליה כל שבוע מחדש. הפרק הראשון של הסדרה יעלה לאוויר ב-19 במרץ בשירות הדיסני פלוס, ומבקרים שזכו לראות אותו לפני כולם כבר משתפים את דעותיהם על מה שראו.

הסדרה מתרחשת לאחר אירועי Avengers: Endgame ותתמקד בסאם וילסון (Sam Wilson) המוכר בתור The Falcon ובבאקי בארנס (Bucky Barnes) הידוע בתור ה-Winter Soldier. השניים נאלצים לשתף פעולה לאחר שהברון זימו (Baron Zemo) חוזר בניסיון למחוק את כל גיבורי-העל, ובדרך פוגשים דמויות מוכרות כמו שרון קארטר (Sharon Carter) בגילומה של אמילי ואנקאמפ (Emily VanCamp) ו-וויאט ראסל (Wyatt Russell) בתור ג'ון פ. ווקר (John F. Walker).

כל התגובות הללו מתייחסות לפרק הראשון בלבד, ולמרות שניתן למצוא הרבה שבחים על האקשן הנאמן לסרטי ה-MCU, פיתוח הדמויות האיכותי והעלילה שמתקשרת באופן ישיר ליקום הגדול יותר, הרבה מהמבקרים מסכימים שמדובר בטעימה קטנה מאוד ממה שיש לסדרה להציע.

הפאלקון וחייל החורף צפויה לעלות לדיסני פלוס ב-19 במרץ, ותכיל כ-6 פרקים באורך של 45 דקות. האם תצפו בסדרה הבאה של Marvel? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י