הרשמה

חיי הויקינג: כותר האסטרטגיה Crusader Kings 3 יתמקד בנורדים בהרחבה חדשה

ההרחבה החדשה ל-CK3 מציגה מכניקות ויקינגיות חדשות

הכינו את המשוטים והשחיזו את הגרזנים: ההרחבה החדשה של CK3 מעשירה את חיי הוויקינג

"זה נחמד, אבל זה לא מרגיש מספיק... ויקינגי" כנראה יכול לסכם בצורה די מדויקת את הלך הרוח של המפתחים ב Paradox Interactive, האחראיים ל-Flavor Pack החדשה שתצא השבוע ל-Crusader Kings 3.

ה-Flavor Pack, שתצא מחר (ה-16 במרץ) ותיקרא "Northern Lords", היא בעצם הרחבה קטנה יחסית שמשפרת ומוסיפה עומק לאחד העמים הפופולריים במשחק האסטרטגיה, העם הנורדי.

כפי שזה נראה, ההרחבה מעוניינת לגרום לשחקן להרגיש כמו פושט אמיתי, ותציג מכניקה חדשה בשם "הרפתקה" שמאפשרת לצאת למסע כיבוש מעבר לים, בתמיכה של לוחמים נורדים נוספים, ולחפש ארץ חדשה להתיישב בה. השחקן יוכל לבחור לזנוח בעצמו את ארצו ולהגר בחיפוש אחר תהילה ואדמה חקלאית מוצלחת יותר, או לשלוח אחד מצאצאיו למסעות כיבוש נרחבים, בעוד הוא נשאר ומנהל את הממלכה בעצמו.

ההרחבה תציג גם שדרוגים למערכת הפשיטה שיהיו ייחודיים רק לעם הנורדי, והשיפורים לכלל המכניקות יתבטאו גם ביכולות שושלת חדשות ובהמצאות וחידושים שלא הוצגו לפני כן, ויתווספו אך ורק עם ההרחבה.

בנוסף לכך, יוצגו גם בחירות ודילמות המאפשרות לחוות את החיים כשליט נורדי במלואם, מטרות חדשות לשאוף אליהן, וטקסים נורדיים כמו הקרבת קורבנות לאלים והצבת אבני רונות בכפרי הממלכה. ההרחבה תצא בד בבד עם עידכון חינמי למשחק, שיוסיף אפקט גרפי של שלג בארצות הצפוניות, את היכולת לאתגר אויבים לדו קרב, ואת תפקיד המשורר הנודד (Bard).

מתרגשים לחזור ולבזוז את אירופה של ימי הביניים? מוזמנים לספר לנו על כך בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י