הרשמה

שמועה: Battlefield 6 יוכרז בחודש מאי

אם השמועה תתברר כנכונה, נזכה להצצה ראשונה כבר בחודש מאי

ייתכן כי הגעתו Battlefield 6 קרובה מאוד

את סדרת Battlefield ראינו בפעם האחרונה בשנת 2018 עם Battlefield V אשר שאף לגולל אירועים היסטוריים ממלחמת העולם השנייה. אך לאחר סדרה של אירועים שנויים במחלוקת החל מאי דיוקים היסטוריים שהוצגו בטריילרים עוד לפני יציאתו ועד לרגע השיא בו במהלך ריאיון לתקשורת, קרא מנהל הקרייטיב ב- EA פטריק סודרלונד (Patrick Soderlund) למעריצי הסדרה שלא לקנות אותו במידה והם אינם מסכימים עם הכיוון האמנותי אותו לקח. כתוצאה מאלו המשחק נחל כישלון כבד בעיני החברה כאשר בפברואר 2019 מודה מנכ"ל החברה - אנדרו ווילסון (Andrew Wilson) כי המשחק לא הגיע למספר המכירות לו צפו והאשים בכך את הליך שיווקו ואת היותו משחק המתמקד בחווית שחקן יחיד.

היום כשנתיים לאחר הודאת המנכ"ל, מגיעה אלינו שמועה חדשה בדבר הכותר החדש בסדרה. שמועה זו מגיעה אלינו לאחר שבתחילת החודש מספרת בריאיון לאתר Polygon לאורה מייל (Laura Miele) - מנהלת הסטודיואים ב- EA כי הסטודיו Criterion אשר היה אמון על המשחק הבא בסדרה Need for Speed הוסט ממנו לטובת סיוע בפיתוח Battlefield 6. השמועה המגיעה אלינו היום מקורה משידור של תוכנית היוטיוב GamesBeat של ג'ף גראב (Jeff Grubb) - מקור מידע אמין בתעשיה. כאשר נשאל גראב על ידי אחד הצופים מתי נוכל לצפות להכרזה של משחק Battlefield חדש, הוא משיב בקצרה כי "העניינים עדיין נזילים וכי הם ( EA) עדיין לא הודיעו על דבר בפומבי, אך לפי הבנתי הם ( EA) מסתכלים על חודש מאי (בתור היעד לחשיפה)". כמובן שמדובר בשמועה, אך בעבר כבר קיבלנו את הצהרות על חשיפה בחודשי האביב וכאשר אנו מקבלים אישור מגורם בעל אמינות כמו גראב אשר כבר צדק בעבר בנוגע להכרזות שונות, אין פלא שהרשת מתרגשת. בקטע המדובר מתוך התוכנית תוכלו לצפות כאן:

הכותר הבא בסדרת Battlefield אמנם עודנו נראה באופק, אך במידה והשמועה תתברר כנכונה, אין לי ספק כי מעריצי הסדרה אשר התאכזבו מ - Battlefield V ישמחו לראות כי הסדרה חיה ובועטת. מה דעתכם על השמועה, האם לדעתם נשמע על המשחק מוכרז בחודש מאי, והאם אתם חושבים שהוא יוכל לתקן את הרושם שהשאיר קודמו בסדרה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י