הרשמה

פרטים ראשונים על Forza Horizon 5 נחשפים

האם הקלפים של אקסבוקס מתחילים להתגלות?

תכינו את המזוודות, חוצים את האוקיינוס

כבר התרגלנו לעובדה שכל דור קונסולות חדש שמגיע מביא איתו משחק מירוצים חדש. וזה לא סתם או שזה צירוף מקרים, משחקי מירוצים בדרך כלל יכולים להציג בצורה הכי טובה את השיפורים הגרפיים והיכולות החדשות שמביאה איתה החומרה החדשה. לדוגמא, מעט אחרי ההשקה של קונסולות ה-Xbox One וה-PS4 קיבלנו את Forza Motorsport 6 ואת Gran Turismo Sport. עם הדור הנוכחי עדיין לא קיבלנו אף משחק מירוצים שבאמת יכול להציג את הקפיצה הטכנולוגית כשהכותר היחיד שמכוון לזה הוא Gran Turismo 7 שכזכור נדחה עד לתאריך לא ידוע בשנת 2022. ונכון לעכשיו לא שמענו כלום בנוגע לכותר חדש שיצטרף למשפחת משחקי Forza מצידה של Xbox.

חודש מאי תמיד מסמן את התחלתו של גל שמועות גדול עד לכל ההכרזות ב-E3 וניראה שגם השנה אין יוצא דופן. השמועה החדשה שמגיעה אלינו עכשיו מדברת על משחק חדש וחמישי בסדרת Forza Horizon שיקח אותנו למקסיקו. שמועה זאת מגיעה לאחר שג'ז קורדן (Jez Corden) שמקושר מאוד בתעשיית הגיימינג צייץ: "אני רוצה מאוד לבקר במקסיקו מתישהו" לצד דגל מקסיקו ומכונית. דבר שגרם לג'ף גרב (Jeff Grubb) שהוא מדליף אמין לצייץ ולכתוב: "אני גם כבר התחלתי לעשות שיעורי ספרדית."

כמובן שאלה הן רק שמועות וזה גם יכול להיות ממש לא קשור לעניין אבל בפודקאסט שלו, ג'ף התייחס לעניין ואמר את הדבר הבא: "בואו נתחיל עם פורצה ודגל מקסיקו- אני תוהה מה זה אומר? השמועות תמיד דיברו על יפן, קיבלתי כמה תמונות מזויפות לפני הרבה זמן, הסתבר שהן לא היו אמיתיות. ואז ג'ז אמר "אני נוסע למקסיקו עם הרכב שלי!" ומיד לאחר מכן כמה מקורות אמרו "אני תוהה למה ג'ז אומר את זה?" אז כן, זה במקסיקו, כן."

כמו שאמרתי, אלו רק שמועות וכמו תמיד צריך לקחת אותן בעירבון מוגבל אבל ג'ז וג'ף הם בעלי רקורד אמין במיוחד. כניראה שנצטרך לחכות עד ל-E3 כדי לגלות את האמת.
מה דעתכם על Forza Horizon 5 במקסיקו? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י