הרשמה

דיווח: Naughty Dog מגייסת עובדים עבור כותר מולטיפלייר עצמאי

החברה מאחורי הבלעדיים האהובים ביותר של Sony הולכת לכיוון המולטיפלייר

אנחנו מתים לשמוע יותר

לפי מודעות דרושים חדשות שעלו באתר הרשמי של Naughty Dog, נראה כי הסטודיו העומד מאחורי סדרות הענק Uncharted ו-The Last of Us רוצה להעביר את חוויות הסינגל-פלייר שהם ידועים בזכותם למשחק מולטיפלייר עצמאי בפיתוחם. מדובר בפעם הראשונה שהחברה תשקיע מאמצים בכותר מולטיפלייר עצמאי ולא מצב שקיים כחלק ממשחק כלשהו.

באתר הרשמי של Naughty Dog נפתחו שתי מודעות דרושים שמגייסות עובדים פוטנציאלים לתפקידי "מעצב שלבים" ו-"תסריטאי גיימפליי". "צאו לחוויה החדשה ביותר של Naughty Dog - משחק המולטיפלייר העצמאי הראשון של החברה!", כך רשום במודעות. "אנחנו רוצים להביא את רמת השאפתנות והאיכות של המשחקים העלילתיים שלנו לפרוייקט המולטיפלייר המיוחד הזה. זו הזדמנות נדירה לבנות חוויה שמיליוני שחקנים מכל העולם יהנו ממנה."

It's a masterpiece in its own right": Why thousands of people are still  playing The Last of Us' multiplayer, six years after launch | GamesRadar+

כעת עולה השאלה - האם מדובר במוד המולטיפלייר עבור The Last of Us: Part II? הסטודיו אמר בעבר כי הוא רוצה להתמקד במצב הסינגל-פלייר של המשחק לפני ההשקה, אך הבטיחה לשחרר מצב מולטיפלייר עצמאי עבורו בשלב מסויים. האם מדובר בפרוייקט הפנטזיה שסיפרנו לכם עליו לפני מספר חודשים? הכל יכול לקרות. ב-E3 2021 כנראה לא נקבל מידע חדש על הפרוייקט הזה, אך אולי נזכה לראות משהו במסיבת העיתונאים של Sony שתתקיים בהמשך השנה.

מה אתם חושבים? איך אתם מרגישים עם כניסתה של Naughty Dog לעולם משחקי המולטיפלייר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י