הרשמה

התסריט והדיבוב ל-Final Fantasy XVI הושלמו כמעט לחלוטין

איפה זה היה ב-E3, סקוואר??

תסריט גמור, הקלטות שחקני הקול בשלבי סיום, זהו המצב שבו הפיתוח של Final Fantasy XVI נמצא כעת.

הרבה דברים אמרנו על מסיבת העיתונאים של Square Enix ב-E3 האחרון, אבל בקיצור: היא הייתה משמימה במיוחד. קיבלנו אומנם הכרזה למשחק חדש ל-Guardians of the Galaxy, אבל מפה והלאה, בעיקר אכזבה. אבל הנה זה סוף סוף קרה, החדשות שבאמת ציפינו להן הגיעו במהלך שיחה ב-Final Fantasy XIV: The 7th 14-Hour Broadcast בין נאוקי יושידה (Naoki Yoshida, המפיק של Final Fantasy XIV ושל XVI), יוסוקה סאיטו (Yosuke Saito, מפיק ב-Square Enix בעיקר של Nier) ויוקו טארו (Yoko Taro, הבמאי של משחקי Nier ו-Drakengard).

במהלך השיחה, יושידה אישר שהתסריט והקלטות הקול הושלמו כבר כמעט לחלוטין כולל הקולות באנגלית. בנוסף, בנוגע להכרזה על מידע נוסף בנוגע ל-Final Fantasy XVI, יושידה אמר: "אני לא מחזיק מידע נוסף סתם בשביל הקטע, אני רוצה שהמידע הבא שישוחרר ישכנע את כולם לקנות את המשחק. האיכות הוויזואלית היא ברורה, אבל הקרבות ועוד דברים מרכזיים אחרים שלא הוכרזו יכללו בהכרזה הבאה, אני רוצה להציג אותו ב"בום!", אז שום מידע נוסף לא יגיע עד שאני מרוצה." יושידה הוסיף: "חשבתי להראות משהו ב-Tokyo Game Show, אבל אני לא חושב שאנחנו נספיק את הדדליין הזה. אני רוצה להראות לכם דברים, אבל אני מקווה שאתם תוכלו להבין. אתם תוכלו כנראה לשחק בזה כאשר זה יצא בכל מקרה." (מיותר לציין שהאמירה האחרונה הצליחה לבלבל אותי מעט).

המשחק הוכרז לראשונה ב-PlayStation 5 Showcase בספטמבר האחרון, הכרזה שגרמה לשמואל ולי כנראה לצרוח מעט ומאז כולנו מחכים רק לכל פיסת מידע אפשרית על המשחק, אבל מעט מאוד באמת הוצג מאז, דבר שעורר פעם נוספת את הדיון: האם Square Enix מכריזים על המשחקים שלהם מוקדם מדי? מתי נראה עוד מידע בנוגע ל-Final Fantasy XVI? אחרי E3 נותרנו מאוכזבים במיוחד בכל הקשור למידע חדש על המשחקים שבאמת מעניינים אותנו. מה אתם חושבים על הציטוט הזה של יושידה? האם גם אתם מחכים ל-Final Fantasy XVI בקוצר רוח כמונו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י