הרשמה

חברת Ubisoft הכריזה על Tom Clancy’s XDefiant

המשחק יהיה משחק יריות אונליין חינמי וישתמש במוטיבים מהיקום של משחקי Tom Clancy

גם Ubisoft רוצה נתח מעוגת המיקרו רכישות

אחרי שהודיעה לנו אתמול על קיום של משחק חדש בפיתוחה, Ubisoft חשפה אתמול בערב את Tom Clancy's XDefiant. משחק מולטיפלייר חדש שמתרחש ביקום של משחקי Tom Clancy המבוססים כידוע על ספרי הריגול והפעולה של הסופר האמריקאי העונה לאותו שם. עם ההכרזה של XDefiant גם ב-Ubisoft נכנסים לשוק משחקי האונליין החינמיים שתפס תאוצה כל כך גבוהה בשנים האחרונות עם משחקי הבאטל רויאל. המשחק מפותח על ידי Ubisoft San Francisco שעומדים מאחורי סדרת RockSmith וגם South Park:The Franctured But Whole הנהדר.

עם ההכרזה Ubisoft נתנו גם מעט פרטים אודות הכותר החדש כשמלבד היותו משחק יריות מגוף ראשון יהיה בו דגש רב על Classes שונים ועבודת צוות ביניהם. לכל Class יהיו יכולות ונשקים מיוחדים, כמו כן גם יכולת Ultra שיכולה להיות שוברת שיוויון (כנראה בדומה ליכולות של הגיבורים ב-Overwatch). בעולם של XDefiant ה-Classes האלה קרוים "Factions" ולמעשה כל אחד מהם מבוסס על ארגון או קבוצה כלשהי ממשחקים שונים ביקום העשיר של Tom Clancy. כך למשל ה-Echelon שמבוססים כמובן על ארגון הצללים החשאי מסדרת Splinter Cell וה-Outcasts שמגיעים ישירות מהמשחק השני בסדרת The Division. המשחק נראה שמח ומהיר הרבה יותר משאר המשחקים הקודרים של סדרת Tom Clancy אבל בהתחשב שמדובר במעין קרוסאובר של כולם הדבר דווקא מובן ואף מעניין. את החשיפה סיימה המפתחת הצרפתית עם פתיחת הרישום להזדמנות לנסות את המשחק לפני כולם, כנראה שבגרסאת בטא סגורה שנקבל פרטים נוספים עליה בהמשך.

צריך להגיד, אומנם עוד מוקדם לדעת אבל כרגע לא מובן כל כך מה מבדיל את המשחק משלל משחקי היריות החינמיים האחרים שקיימים היום בשוק וכבר יש להם קהילה מאד מבוססת כדוגמת WarZone, Apex Legends וכמובן Fortnite. בשביל לבלוט בשוק התחרותי במיוחד הזה Ubisoft יצטרכו לתת לנו משהו ייחודי ומעניין ורק הזמן יגיד אם נקבל זאת. בנוסף אנו נזכיר את הכשילון של Ubisoft עם Hyper Scape ואנו מקווים שהלקחים ממנו נלמדו.

מה חשבתם על ההכרזה? נראה לכם מעניין או שדווקא התאכזבתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:08 20.07.2021 | WarFox89 WarFox89

    טום קלאנסי מתהפך בקברו ...*facepalm*

  2. 2

       | פורסם ע"י