הרשמה

חברת Tencent הודיעה על כוונתה לרכוש את הסטודיו Sumo Group

חברת Tencent ממשיכה לרכוש

מישהו יכול להודיע להם שאין סאמר סייל על חברות גיימינג?

אחרי Crytek, נראה שחברת Tencent לא מתכננת לעצור עם מסע השופינג היקר שלה, והודיעה כי היא מתכננת לרכוש גם את סטודיו Sumo Group הבריטי. מדובר על רכישה בגובה של כ-1.3 מיליארד דולר וזו אחת הרכישות הגדולות ביותר בממלכה המאוחדת מאז הרכישה של Code Masters על ידי EA.

הסטודיו פועל ב-5 מדינות שונות עם 1200 עובדים והוא פיתח כמה מהמשחקים המפורסמים ביותר כמו Hitman, Hood, Forza Horizon 2 ועוד. החברה ממשיכה לתמוך בחברה כמו פעם ותמשיך בגישה שלא מתערבת בתוך החברות ומשאירה להנהלה חופש מקסימלי. בנוסף הכריזה החברה על רכישת Stunlock Studios השבדית במחיר שאינו נמסר. החברה מפתחת את המשחק Battlerite Royale וב-2019 חברת Tencent רכשה חלק קטן מהחברה.

Tencent's Silent Pursuit of Global Gaming Domination – Niko

לכל הרכישות הללו מכנה משותף, חברת Tencent החזיקה במניות מיעוט בעבר בחברה וכעת הגדילה את האחזקות לכדי רוב. החברה מספקת לחברות מזומן וגישה לשוק הסיני אך החשש הוא שבסוף נוצר מונופול יחיד ששולט על כל התעשייה. לחברת Tencent נתח אדיר משוק הגיימינג העולמי ולאחר שנחסמה על ידי הממשל האמריקאי ואיננה רשאית להחזיק בחברות אמריקאיות היא מפנה את הרכש שלה לחברות אירופיות.

חברת Tencent רכשה 62 חברות משחקים במחצית הראשונה של 2021. זוהי כמות כפולה מסך כל שנת 2020 וכמות כפולה פי שש משנת 2019. שבוע שעבר פרסמנו שהחברה מנסה גם לרכוש את Cytek הגרמנית ויש שם חשדות לגבי ריגול צבאי, לעומת זאת אנחנו רואים שהאסטרטגיה הסינית של Tencent די אחידה בין כל חברות הגיימינג שהיא רוכשת. האסטרטגיה שלה תמיד כוללת מתן חופש פעולה מלא יחד עם שילוב של החברה בתוך השוק הסיני. מה אתם חושבים על מסע הקניות של Tencent? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י