הרשמה

תכירו שלושה אתרים מהעולם של Starfield

זה לא הרבה אבל זה גם משהו

מה יהיה היעד הראשון שלכם?

אחד המשחקים הנסתרים ביותר שפגשתי הוא Starfield. המשחק שצפוי לצאת ב-11 לנובמבר בשנה הבאה עדיין לא גילה לנו כלום מהמכניקה שלו או העלילה. חברת Bethesda, המפתחת שלו, מחזיקה בנכס האינטלקטואלי של Starfield כבר 25 שנה והוא מוגדר על ידיהם בתור Skyrim בחלל. אך למען האמת, מאז שנחשף לראשונה בכנס E3 בשנת 2018, מעט מאוד ידוע לנו על המשחק. כעת, Bethesda חושפת שלושה סרטונים קצרים המציגים שלושה מקומות מעולם המשחק של Starfield המתרחש 300 שנה בעתיד. כל סרטון הינו באורך של חמישים שניות עם הערות של המפתח על המקום עצמו. הסרטונים עצמם הםConcept art  ולא מדובר ב-Gameplay מהמשחק עצמו.

המקום הראשון הוא New Atlantis, מעין מנהטן של ימינו ובירת ה-United Colonies. כיאה לכל כרך מדובר בקוסמופוליטן רווי בתרבויות וגזעים שונים. New Atlantis היא מרכז הכוח הצבאי והפוליטי החשוב ביותר בעולם של Starfield והיא מייצגת את המראה הקלאסי של מדע בידיוני. מגדלים גבוהים, חלליות וספינות, וערב רב של תרבויות.

המקום השני שמוצג בסרטון נוסף הוא Akila, עיר הבירה של The Freestar Collective  שהוא ארגון הדוגל ברעיון של קידוש החופש האישי וקידום האינדיבידואליות (גישה ייחודית לגוף שנקרא קולקטיב, אבל אולי זה רק אני). העיר Akila מוקפת חומה כדי להגן עליה מפני מפלצות בשם Astha שהן שילוב של זאב עם ולוסירפטור.

המקום האחרון בשלושת הסרטונים ששוחררו הוא Neon, מעין עיר נמל השוכנת בפלנטה שכולה ים. מטרת העיר Neon היתה להיות עיר דייג אך התאגיד שבנה את העיר מצא סמים פסיכוטיים בתוך זן מסויים של דגים והחליט לשנות את הייעוד של העיר לעיר בילויים וסמים. הסם הנקרא Aurora חוקי אך ורק בעיר Neon וזה הופך אותה לבירת הבילויים של העולם, או בקיצור לאס וגאס של Starfield.

אני מנחש שבמהלך השנה הקרובה עד להשקה נקבל עוד פרטים על המשחק, ולבסוף נגלה באיזה משחק מדובר. בינתיים אנחנו עוד לא יודעים אפילו אם מדובר במשחק מגוף ראשון או שלישי. הסרטונים הללו מהווים חשיפה משמעותית ראשונה מאז חשיפת הטריילר בתערוכת E3 השנה. אז הוצג המשחק באמצעות המנוע הגרפי שלו. בחברה טענו שיש בטריילר הזה מידע רב אודות המשחק אשר מוחבא בכל מיני פרטים בטריילר. יש אפילו רמיזות על The Elder Scrolls 6 לטענת כמה גולשים.

המשחק יושק ב-11.11.22 (אם התאריך הזה מצלצל לכם מוכר זה בגלל ההשקה של Skyrim שהיתה ב-11.11.11) והוא ייצא למחשב ולקונסולות Xbox. לא ברור עם תצא גירסאת Playstation שכן כזכור, Bethesda על ידי Microsoft ולא ברור מה יעלה בגורלם של המשחקים בקונסולות של Sony.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י