הרשמה

הצצה ראשונה לסרט Resident Evil: Welcome to Raccoon City

אבל למה ג'יל לא קיבלה את התלבושת של STARS?

סרט הלייב אקשן של Resident Evil מתקרב בצעדי ענק לשחרור בנובמבר הקרוב, הנה מבט ראשון ומה שלבמאי יש לספר עליו

הנה זה בא, הצצה ראשונה על השחקנים בתלבושות של הדמויות שלהם מסרט הריבוט Resident Evil: Welcome to Raccoon City שוחררה לרשת. הסרט שמבוים על ידי ג'והנס רוברטס (Johannes Roberts) ישוחרר ב-24 לנובמבר יחד עם ההבטחה שהסרט החד יחזיר אותנו ל"שורשים המפחידים" של סדרת המשחקים האהובה, ספציפית המשחק הראשון והשני. כפי שניתן להבין מהאמירות האחרונות, ניתן להבין שמדובר בריבוט לכל דבר ועניין, ושאין שום קשר בין הסרט החדש לסרטים האחרונים בכיכוה של מילה ג'ונוביץ' (Mila Jonovich).

ג'והנס רוברטס סיפר ל-IGN: "אני רציתי לחזור לאימה של הסדרה הזאת. רציתי הפחדה ואווירה אימתית מאשר אקשן מלא, אני חושב שמעריצים של המשחק יחשבו את אותו הדבר. הם רצו לראות את הדמויות והמיקומים האייקונים וכי הסרטים היו יותר נאמנים למשחקים וזה למה בחרנו ללכת בכיוון הזה, עבדנו יד ביד עם Capcom על הסרט עד כדי כך שקיבלנו שרטוטים של אחוזת ספנסר ותחנת המשטרה של Raccoon City על מנת לשחזר אותם בשלמות המיטבית. אפילו דאגנו לאותם העיצובים שיהיו על קירות האחוזה. Capcom ראו את זה לראשונה לפני מספר ימים, הם שמחו והתרגשו לראות את הכל."

Claire Redfield and Leon S. Kennedy from the Resident Evil: Welcome to Raccoon City movie

בתמונות ניתן לראות דמויות כמו לאון קנדי (Leon Kennedy), ג'יל וולנטיין (Jill Valentine), כריס רדפילד (Chris Redfield) ואלברט ווסקר (Albert Wesker) מתהלכים במסדרונות חשוכים של אחוזת ווסקר וברחובות ראקון סיטי, לצד תמונה שלישית ומטרידה למדי של ליסה טרבור (Lisa Trevor), אחת משפני הניסוי של חברת Umbrella שהתפתחה למשהו מאוד, מאוד מכוער. מה אתם חושבים על התמונות שהגיעו לאינטרנט? מרוצים ממה שאתם רואים? הדמויות (כולל ליסה טרבור שלא ציפיתי לראות) נראות אמינות מספיק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י