הרשמה

סיכום אירוע PlayStation Showcase ספטמבר 2021!

אז מה היה לנו באירוע של סוני?

סוני פשוט הפגיזה עם כמה הכרזות מסמרות שיער ומדהימות - בואו לקרוא מה היה לנו!

הנה הוא כאן חברים: סיכום אירוע ה-PlayStation Showcase של סוני! למי מכם שלא נשאר ער במיוחד לאירוע של החברה היפנית, הנה הסיכום של כל ההכרזות הגדולות והחדשות החשובות מהאירוע המפתיע והמיוחד שכולו על טהרת הקונסולה של סוני. אז האם סוני נתנה לנו אירוע מצוין? או שזה טוב שלא נשארתם ערים כדי לצפות בהצגת המשחקים של סוני? בואו נצא לדרך!

Knights of the Old Republic Remake

הכרזה ראשונה והיא כבר מפוצצת: אחד ממשחקי התפקידים הכי טובים בכל הזמנים מקבל רימייק חדש - אקסקלוסיבי באופן זמני לקונסולת ה-PS5! עוד לא קיבלנו תאריך יציאה למשחק אבל איזו הכרזה נהדרת של סוני ואספייר.

Project EVE

משחק Character Action קוריאני חדש הוכרז. Project EVE יגיע לקונסולת ה-PS5 ב-2022 ויציג משחקיות שנראית כמו שילוב בין Devil May Cry ל-Bayonetta עם נגיעות של Nier Automata בעיצוב של העולם. האמת? התרשמתי ממש.

Tiny Tina's Wonderlands

תאריך היציאה הרשמי של המשחק הוכרז בטריילר חדש שגם נותן לנו הצצה נרחבת למשחקיות של הספין אוף המשוגע. המשחק המיוחד של סדרת Borderlands יגיע אלינו ב-25 במרץ 2022.

Forspoken

טריילר חדש ונרחב הוצג באירוע של סוני! הטריילר הראה את המשחקיות של משחק האקשן/תפקידים של Square Enix: את מערכת הקרב, הפלטפורמינג וקצת מהסיפור של המשחק. המשחק צפוי לצאת באביב של השנה הבאה.

Rainbow Six Extraction

טריילר חדש למשחק היריות הקבוצתי של Ubisoft הוכרז באירוע. המשחק יגיע אלינו בינואר 2022.

Alan Wake Remastered

החידוש לקלאסיקה מ-2010 מקבל טריילר משחקיות נרחב שהציג לנו את התקציר של הסיפור של אלן וייק ואת המודל החדש שלו. גם קיבלנו תאריך יציאה למשחק: ה-5 באוקטובר.

GTA V

למקרה ששכחתם ש-GTA V מגיע לקונסולת הדור הבא, הנה טריילר שמזכיר לכם לגבי המשחק האגדי של Rockstar. הגרסה החדשה צפויה לצאת במרץ 2022.

Ghostwire: Tokyo

טריילר חדש ונרחב נחשף עבור משחק האימה המיוחד מבית היוצר של Shinji Mikami. בעוד שקיבלנו עוד פיסות משחקיות יפות, המשחק צפוי לצאת בתקופת האביב 2022.

Guardians of the Galaxy

משחק האקשן החדש של Eidos מונטריאול מקבל טריילר סיפורי חדש וארוך. המשחק צפוי לצאת ב-21 באוקטובר 2021.

Bloodhunt

משחק ה-Battle Royale שמבוסס על העולם של Vampire the Masquerade מקבל טריילר חדש. המשחק צפוי לצאת השנה.

Deathloop

טריילר משחקיות חדש למשחק האקשן של Arkane Studios נחשף. הטריילר חשף עוד קצת מהיכולות של השחקן וקצת מהסיפור של המשחק שצפוי לצאת ב-14 בספטמבר.

Kid A Mnesia

אין לי מושג מה לומר לכם על המשחק המוזר הזה שאמור לחגוג 21 שנה ליציאת האלבומים Kid A ו-Amnesiac של Radiohead. הוא צפוי לצאת בנובמבר.

Tchia

משחק הרפתקאה חדש הוכרז באירוע של סוני וזה נראה שהוא מבוסס בצורה חזקה על קלדוניה החדשה, קבוצת איים קרוב לאוסטרליה. המשחק הזה נראה יפהפה עם הרבה אלמנטים של הרפתקאה וחקר העולם של המשחק שמשלב בין פנטזיה לתרבות של האיים הללו. המשחק צפוי לצאת ב-2022.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

השמועות היו נכונות: המשחק הרביעי והמצוין בסדרת Uncharted מגיע בגרסה מחודשת גם ל-PS5 וגם למחשב האישי! שחקני ה-PC זוכים לחוות את אחד מהמשחקים הכי טובים על ה-PS4, עם גרפיקה משופרת וביצועים טובים יותר. המשחק צפוי לצאת בתחילת 2022.

Marvel's Wolverine

בטריילר סינמטי קטן ומתוק קיבלנו הכרזה מדהימה: Insomniac עובדים על משחק חדש, הפעם של Wolverine, המוטנט המפורסם של X-Men!

Gran Turismo 7

טריילר ארוך ל-Gran Turismo 7 נחשף והוא הולך להיות אחד מסימולטורי המירוצים הכי רחבים שיצאו אי פעם. המשחק הולך מאוד חזק על הקרב מול סדרת פורצה, עם אפשרויות קאסטומיזציה רחבות למכוניות שלכם, אזורים שונים אליהם תוכלו לנסוע, מירוצים קשוחים וכמובן - גרפיקה מהממת. המשחק צפוי לצאת ב-4 במרץ 2022.

Marvel's Spider-Man 2

סוף-סוף, טריילר שמציג לנו את משחק ההמשך ל-Marvel's Spider-Man! המשחק הבא בסדרה ימשיך את הסיפור של פיטר פארקר ומיילס מוראלס כשהם ממשיכים להגן על העיר ניו יורק, הפעם מאיום חדש: ונום! המשחק החדש צפוי לצאת ב-2023.

God of War Ragnarok

מה שכולנו חיכינו לו הגיע: טריילר משחקיות וסיפור רחב ל-God of War החדש שכן - ייקרא God of War Ragnarok. המשחק יהיה המשך ישיר למשחק הקודם וימשיך את הסיפור של קרייטוס ובנו אטריוס - או איך שהטריילר קרא לו ובצדק: לוקי. דמויות מהמשחק הקודם חוזרות והדמויות נראות הרבה יותר מבוגרות בעיקר בנו של קרייטוס. בצורה טיפה מדאיגה, לא קיבלנו תאריך יציאה או אפילו חלון יציאה למשחק החדש. הוא עדיין נראה מעולה אז תישארו אופטימיים!

וואו זה היה אירוע פשוט מדהים. מה אתם חשבתם על ה-PlayStation Showcase? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י