הרשמה

הידקי קאמיה מדבר על האקסקלוסיביות של Bayonetta 3 ל-Switch

לא היינו בונים על גרסה ל-PS5 וה-Xbox Series X|S בקרוב...

"אם הייתי אתם, פשוט הייתי קונה Switch"

אחד המשחקים הכי מצופים של נינטנדו לשנת 2022 הוא ללא ספק Bayonetta 3, המשחק השלישי בסדרת משחקי האקשן המטורפת של Platinum Games. החל מהמשחק השני בסדרה, Bayonetta שייכת אקסקלוסיבית לנינטנדו, כשהמשחק השני יצא אקסקלוסיבית ל-WiiU (ולאחר מכן קיבל פורט ל-Switch) והמשחק השלישי הולך לצאת באופן אקסקלוסיבי לקונסולת ה-Nintendo Switch. למי מכם שלא יודע, הסדרה החלה על קונסולות ה-PS3 וה-Xbox 360 - אז האם יש סיכוי שנראה את המשחק על קונסולות הדור הבא של סוני ומיקרוסופט?

הידקי קאמיה, הבמאי של המשחק הגיב לטענה הזו בדרך היחידה שהוא מכיר: סרקסטיות. "בדיוק כמו עם Bayonetta 2, אנחנו מפתחים את Bayonetta 3 בעזרת מימון מנינטנדו. אנחנו מפתחים את המשחק, אבל כל שאר ההחלטות לגבי המוצר שייכות לה, אז אתם מוזמנים לשלוח את הבקשות שלכם לנינטנדו", אומר קאמיה. "כאילו, אני מניח שהסיכוי ש-Bayonetta 2 ו-3 יגיעו ל-PS5 ו-Xbox הוא לא אפסי, זאת החלטה של נינטנדו. אבל באותו ההיגיון זה גם לא בלתי אפשרי שמריו וזלדה יגיעו ל-PS5 או משהו. אז בהצלחה עם שליחת התחנונים שלכם לנינטנדו בניסיון לגרום לזה לקרות... אם הייתי אתם, פשוט הייתי קונה Switch".

לא היינו בונים על גרסה ל-PS5 וה-Xbox Series X|S בקרוב, אבל זה לא אומר שהמשחק לא הולך להיות ממש טוב - בכל זאת, ב-Bayonetta עסקינן. מה אתם חושבים על המשחק? הולכים לקנות Switch בשבילו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י