הרשמה

המדבב של קרייטוס חושף: "God of War: Ragnarok נדחה בגללי"

המדבב הראשי של המשחק חושף שהדחייה של המשחק נעשתה בגללו

סנטה מוניקה יצאה מלכה

God of War: Ragnarok הוא כנראה אחד מהבלעדיים המצופים ביותר שאמורים לצאת לקונסולת ה-Playstation 5, ובצדק. God of War מ-2018 הפיח חיים חדשים בסדרה והציג לנו קרייטוס (Kratos) בוגר יותר, אבהי יותר ומגניב הרבה יותר. לנעליו של קרייטוס נכנס המדבב כריסטופר ג'אדג' (Christopher Judge), אשר החליף את טרנס קארסון (Terrence Karson) מהטרילוגיה המקורית של God of War, שחשף היום כי הסיבה לדחייה של הכותר הבא בסדרה נדחה בגללו.

במספר ציוצים שפרסם בטוויטר, ג'אדג' אמר "אני צריך להיות כנה...ראגנארוק נדחה בגללי. באוגוסט 2019, לא יכולתי ללכת. עברתי ניתוח בגב, החליפו לי את שני המותניים ועברתי ניתוח בברכיים." הוא המשיך ואמר ש-Santa Monica Studios היו הכי תומכים שיש: "שום איומים, בלי 'מי אתה חושב שאתה?', שום דבר חוץ מאהבה ותמיכה, והם מעולם לא אמרו מילה על הדחייה או הסיבה מאחוריה. אולפני פיתוח יכולים להיות מניאקים, אבל החברה הזו, מכף רגל ועד ראש, צריכה לתת לנו תקווה. מה שהם עשו עבורי הוא מעל ומעבר."

בהמשך שרשרת הציוצים, ג'אדג' שיתף כי הוא איים להתפטר לאחר ששמע כי קורי בארלוג (Cory Barlog), במאי המשחק הקודם, לא חוזר לכיסא הבמאי, ובמקומו יכנס הבמאי אריק וויליאמס (Eric Williams) אשר עבד על כל המשחקים הקודמים בסדרה בתור יועץ. אבל, בארלוג שכנע את ג'אדג' להישאר לאחר שהבטיח לו כי וויליאמס הוא "ביסט". בציוץ, ג'אדג' אישר כי וויליאמס הוא, אכן, "ביסט".

בתקופה שבה כל מה שאנחנו שומעים על אולפני פיתוח הם דברים רעים, לשמוע שסנטה מוניקה יצאה מגדרה כדי לוודא שהשחקן הראשי שלה ימשיך לעבוד בריא ושלם הוא משהו בהחלט מחמם לב. מה אתם חושבים על העניין? ספרו לנו בתגובות! God of War: Ragnarok צפוי לצאת ב-2022 בלעדית ל-Playstation 5.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י