הרשמה

העדכון הבא של Genshin Impact יוסיף דמות ואזור חדשים

עוד תוכן למשחק הסיני המגה פופולרי

חוץ מהדמות החדשה והאזור החדש גרסת ה-PC מקבלת תמיכה מלאה ב-DualSense

כל המכורים ל-Genshin Impact, הסנסציה של חברת miHiYo - המידע הבא יעניין אתכם: עדכון 2.2 שצפוי לצאת ב-13 באוקטובר הולך להיות דיי מאסיבי מבחינת התוכן שהוא עומד להוסיף למשחק. לפי החברה המפתחת והבמאי הטכני של המשחק, ז'נז'ונג יי, העדכון החדש הולך להוסיף דמות חדשה ואת האי הגדול האחרון של Inazuma למשחק התפקידים/הרפתקה הפופולרי.

"האי Tsurumi, האי הגדול האחרון של Inazuma, סוף-סוף ייפתח להרפתקנים עם גרסה 2.2. האי אפוף בערפל כבד, כששחקנים יוכלו ללכת לאיבוד ולהתמודד מול אתגרים שונים ומשונים בזמן שהם חוקרים את האי החדש והמיוחד. ה-Rifthounds וה-Rifthound Whelps הן חיות מסוכנות וערמומיות שאורבות לכם בערפל ומחכות לתקוף אתכם. כשהתקפה שלהם פוגעת בשחקן, כל חברי הצוות יסבלו מסטטוס "קורוזיה" ויתחילו לאבד HP - בלי קשר לאם יש עליהם מגנים או לא".

הדמות החדשה שתתווסף למשחק היא ת'ומה (Thoma): "בנוסף למכניקות החדשות שהוזכרו קודם, שחקנים יוכלו לשחק גם עם ת'ומה - ה-"מתקן" הפופולרי של האי שייתן את הופעת הבכורה שלוה בסיפור של Inazuma. לת'ומה יש ראיית Pyro והוא משתמש בחנית ארוכה כנשק שלו. הוא גם חבר צוות אמין, כשיש לו הגנה גבוהה. שחקנים יוכלו להשיג אותו ב-Event Wish השני".

שחקני PS5 שמשחקים את המשחק על ה-PC ישמחו לדעת שהעדכון החדש גם יוסיף תמיכה ב-DualSense על ה-PC, כך שתוכלו ליהנות מהפיצ'רים הנהדרים של השלט המצוין של סוני גם על המחשב האישי שלכם.

שמחים מהחדשות על העדכון החדש? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י