הרשמה

דיווח: משחק חדש בסדרת Splinter Cell נמצא בפיתוח!

משחק חדש נמצא בפיתוח אצל Ubisoft

האם Ubisoft סוף סוף הורידה את האטמים?

כן כן, קראתם נכון! כותר חדש בסדרת משחקי ההתגנבות האהובה Splinter Cell נמצא בפיתוח בימים אלו, כך דווח מהאתר VGC, אשר טוען כי אנחנו צפויים לקבל הכרזה רשמית על הכותר החדש בקרוב מאוד.

VGC מדווחים כי שני אנשים המקורבים ל-Ubisoft ולתוכניותיה הפנימיות סיפרו להם על כך שכותר חדש עבור סדרת Splinter Cell עבר לאחרונה אור ירק מצידה של יוביסופט, וכי מדובר בכותר ראשי ולא משחק ספין-אוף, כפי שיצא לנו לראות לאחרונה עם משחקי מובייל, משחקי VR, או DLC כמו במקרה של Rainbow Six: Siege. האתר המשיך ואמר כי יש "סיכוי קטן" שהמשחק יוכרז באופן רשמי כבר בשנה הבאה.

Splinter Cell Blacklist (Wallpapers > Tom Clancys Splinter Cell)

הסטודיו שיוביל את הפיתוח יהיה סטודיו שונה מ-Ubisoft Montreal, אשר פיתחה את 7 המשחקים של הסדרה שרצה כבר קרוב ל-20 שנה. להזכירכם, המשחק הראשי האחרון שנראה עבור הסדרה הוא Splinter Cell: Blacklist אשר יצא לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360 והמחשב האישי. מוזר לחשוב שעבר כל כך הרבה זמן בלי משחק חדש בסדרה, אבל עם הדיווחים אכן נכונים, נראה כי יוביסופט קיבלה את המסר שמעריצים רבים ניסו להעביר במשך שנים - תנו לנו בבקשה עוד ספלינטר סל.

ההכרזה הגדולה האחרונה ש-Ubisoft ביצעה הייתה על כותר באטל רויאל חינמי בשם Tom Clancy's Ghost Recon: Frontlines, אשר יציב 100 שחקנים במפה אחת גדולה ובקרב יריות עד המוות. בדיקת שרתים סגורה הייתה אמורה להתבצע ב-14 בחודש, אך יוביסופט החליטה לדחות אותה למועד מאוחר יותר. היא לא נתנה סיבה מסוימת לדחייה, אך ניתן לנחש שהתגובות השליליות למשחק הבאטל רויאל גרמו להם לחשב מסלול מחדש. בפעם הקודמת שיוביסופט ספגה אש ברמה כזו הייתה עבור הכרזות על Tom Clancy's The Division: Heartland, משחק המשך חינמי לסדרת משחקי ה-Looter-Shooter, לצידו של המשחק XDefiant, משחק יריות חינמי שמשמש כמעין שילוב של כל הדמויות ביקום של Tom Clancy, כשהדמויות מהיקום של Splinter Cell קיימות בו גם כן.

כל ההכרזות הללו הובילו את המעריצים למסקנה שיוביסופט פשוט לא מקשיבה לרצונות של קהל המעריצים שלה, ונראה כי ההחלטה לפתח משחק חדש בסדרת Splinter Cell היא צעד ראשון בכיוון הנכון. כעת רק נצטרך לחכות ולראות אם הדיווח אכן אמיתי, ובסופו של דבר גם להחליט אם המשחק באמת יהיה שווה את השנים הארוכות של ההתחננות לחברה. אמנם נראה כי הדבר יקרה עוד הרבה מאוד זמן, אך לטובתה של יוביסופט, בואו נחשוב חיובי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:50 21.10.2021 | WarFox89 WarFox89

    מתי VALVE יורידו את האטמים שלהם ?

  2. 2

    12:46 22.10.2021 | elad9219 elad9219

    סוף סוף

  3. 3

       | פורסם ע"י