הרשמה

סדרת הפריקוול הטלוויזיונית של John Wick מלהקת את השחקן הראשי שלה

הוא לא קיאנו ריבס, וזה בסדר

סדרת הפריקוול מקבלת את הכוכב הראשי שלה

למקרה שאתם לא יודעים, טרילוגיית John Wick צפויה לקבל אדפטציה טלוויזיונית בשם The Continental, המשמשת כפריקוול ותתרחש שנים רבות לפני אירועי הסרטים. חברת ההפקות Lionsgate הכריזה מההתחלה כי הדמות הראשית של הסדרה לא תהיה ג'ון וויק בגילומו של קיאנו ריבס (Keanu Reeves), וכעת אנחנו מגלים כי היא ליהקה את הדמות הראשית שלה.

The Continental תחקור את סיפור ההתחלה של מלון הקונטיננטל המשמש מקום מבטחים למתנקשים ברחבי העולם. זה יקרה דרך עיניו של ווינסטון סקוט (Winston Scott), אשר בטרילוגיית הסרטים מגולם ע"י איאן מקשיין (Ian McShane). מנהל בית המלון המבוגר שאנחנו מכירים יוחלף במתנקש צעיר ושאפתן אותו יגלם השחקן קולין וודל (Colin Woodell) אשר מפלס את דרכו בעולם התחתון של ניו יורק בשנת 1975 בעודו מנסה לתפוס שליטה על הקונטיננטל. וודל כיכב בסרטים כמו The Flight Attendant, The Purge ו-The Call of the Wild, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות איך הוא יכנס לנעליו של ווינסטון הצעיר יותר.

Colin Woodell Casts Lead in

הסדרה צפויה להיות בת 3 פרקים בלבד, כל אחד באורך 90 דקות ותקציב של 20 מיליון דולר, ונראה שחברת ההפקות מתייחסת לסדרת הספין-אוף הזו ברצינות רבה. בשורה התחתונה, מדובר ב-4 וחצי שעות נוספות של אקשן, דרמה ומתח בסגנון סרטי ג'ון וויק, ועצם העובדה שיוצרי הסדרה משמשים כבמאים, ושקיאנו ריבס משמש כמפיק, רק מוסיפה עוד יותר להתלהבות שלנו. עדיין אין חלון יציאה להשקת הסדרה, והסרט הרביעי של John Wick צפוי לעלות לאקרנים ב-27 במאי 2022. מה אתם חושבים על הסדרה? מצפים לראות איך היא תרחיב את היקום של הסרטים? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י