הרשמה

מיקור חוץ: Guerrilla Games מגייסת אולפנים להרחבת היקום של Horizon

הסטודיו המפתח מגייס גם אנשים מבחוץ

מיקור חוץ למשחקים שלמים? תמיד יש פעם ראשונה

Guerrilla Games, הסטודיו המוכשר שבימים אלו אחראי על פיתוחו של Horzion: Forbidden West, מגייס אולפני פיתוח חיצוניים כדי לפתח משחקים חדשים עבור אחד מהזכיונות הפופולריים והאהובים ביותר עבור קונסולות ה-Playstation.

ההכרזה הגיעה בצורה של מודעת דרושים באתר הרשמי של Guerrilla Games, בה נראה כי הסטודיו מחפש אולפנים נוספים שיצטרפו אליהם לצורך "השגחה על פיתוח פרוייקטים חיצוניים". בעוד שמיקור חוץ הוא לא דבר שזר לתעשייה, נדיר לראות שסטודיו משחקים כל כך גדול יגייס אולפנים אחרים שיפתחו משחקים המבוססים על זיכיון שבבעלותו. לפי המודעה, לא מדובר במיקור חוץ של דברים קטנים כמו מודלים מסוימים, אלא בפיתוח של משחקים שלמים המבוססים על היקום של Horizon.

"בתור מפתח שותף ב-Guerrilla, אתם תעזרו לנו להרחיב את היקום של Horizon בכיוונים חדשים ומרגשים. בתפקיד הזה, תהיו חלק מקבוצה שתפקח על משחקים שיפותחו באופן חיצוני." הסטודיו לא חשף פרטים נוספים על הפרוייקטים שנמצאים בתכנון מעבר ל-Horizon: Forbbiden West, אבל אם אנחנו צריכים לנחש, יתכן והוא מעוניין לקחת את הסדרה גם לכיוון המולטיפלייר/קו-אופ. הסטודיו כבר הוכיח שהוא מומחה בבניית עולם וסיפור למשחק סינגל-פלייר, ויתכן שאפשרויות המולטיפלייר שיש ליקום של הורייזון הוא משהו שהם מעוניינים להתנסות בו. מה אתם חושבים על המודעה? איזה סוג משחק היתם רוצים לראות שמתרחש ביקום של Horizon? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י