הרשמה

צילומי הסרט Black Panther: Wakanda Forever הושבתו

צילומי סרט ההמשך של הפנתר השחור הושבתו עד לסוף השנה

האם הדבר ישפיע על תאריך היציאה?

אחד מהסרטים המצופים ביותר לשלב הרביעי של ה-MCU הוא Black Panther: Wakanda Forever, ההמשך לסרט מ-2018 בכיכובו של צ'דוויק בוזמן (Chadwick Boseman) המנוח, אשר צפוי להמשיך את הסיפור של הפנתר השחור והעולם של ווקנדה (Wakanda) למרות פטירתו של בוזמן בשנה שעברה. כעת, לפי דיווח של The Hollywood Reporter , נראה כי לטיטיה רייט (Letitia Wright), אחת מהשחקניות הראשיות בסרט אשר מגלמת את שורי (Shuri), נפצעה במהלך הצילומים וכעת נמצאת בתהליך החלמה. נסיבות הפציעה לא דווחו, אך נראה שהיא הייתה חמורה מספיק בכדי לגרום לאולפנים להשבית את צילומי הסרט לפחות עד סוף השנה הנוכחית.

Black Panther' sequel to pause filming after Letitia Wright's injury

דובר של השחקנית שיתף כי "לטיטיה מחלימה מהפציעה שנגרמה בסט הצילומים של Black Patnher: Wakanda Forever ומצפה לחזור לעבוד כבר בתחילת 2022". במאי הסרט ריאן קוגלר (Ryan Coogler) שיתף כי כל הצילומים שלא כוללים את הדמות של רייט כבר הושלמו, מה שמסביר את סיבת ההשבתה המוחלטת. עדיין לא ידוע לנו האם היא תיכנס לדמות של הפנתר השחור החדש ב-MCU במקומו של בוזמן, אך עצם העובדה שהיא משמשת כדמות ראשית ומרכזית בסרט ההמשך, רק ניתן לשער שזה הכיוון שהוא הולך אליו.

Black Panther: Wakanda Forver צפוי לעלות לאקרנים ב-11 בנובמבר 2022, ולא ידוע אם השבתת הצילומים ישפיעו בצורה כזו או אחרת על תאריך היציאה שכבר ספג דחייה אחת לא מזמן. מה אתם חושבים על הדחייה? מצפים לסרט ההמשך של הפנתר השחור? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י