הרשמה

קבלו טעימה מ-35 משחקים במסגרת ה-The Game Awards

עוד שנה של גיימינג מגיעה לסופה

הזמן הזה בשנה...

כמו בכל שנה, ברגע שאנחנו מתקרבים לסוף השנה אנחנו שומעים יותר ויותר ועל טקס פרסי המשחקים. השנה האירוע מתקיים ב-9.12 (יום חמישי הקרוב) אך החל מהיום ועד ל-21 מיקרוסופט תספק גישה ל-35 גרסאות דמו של משחקים. זאת הפעם השלישית שהאירוע קורה, ובתור אחד שבדק את הדמואים בכל אחת מהפעמים הקודמות אני חייב לציין שמדובר באירועים ברמה גבוהה מאוד ומגוונת, ככה שכל אחד יוכל למצוא משחק או שניים חדשים לנסות ואולי בסוף גם להוסיף לווישליסט. כמובן ש-35 שמות קצת קשה לדחוס ולזכור, אז הכנו לכם שתי המלצות למשחקים שאנחנו מאוד מצפים להם.


Nobody Saves The World


מי שמכיר את סדרת גווקאמיילי (!Guacamelee) לא יצטרך לדעת יותר מידי כדי לרצות לשחק במשחק הבא של המפתחים המוכשרים- DrinkBox. במידה ולא יצא לכם להתקל בסדרה מפוצצת הסטייל הזאת, Nobody מספר את הסיפור של איך לא, אף-אחד, שיכול להפוך ליותר מ-15 דמויות עם יכולות שונות שמתאימות יותר ופחות לפאזלים ולאוייבים השונים שנתקל בהם בדרך. הטוויסט מגיע מהעובדה שניתן לשלב בין היכולות של הדמויות כדי ליצור את המענה המושלם לאתגר שמולכם, או לחילופין לנצח את הרעים בתור חולדה בעלת יכולות קסם. למשחק אין עוד תאריך יציאה מדויק אך הוא יגיע ל-Xbox ולמחשב בתחילת שנה הבאה.


Loot River

אם באחת הפעמים שבוודאות שיחקתם ב-Tetris תהיתם למה אין סצנת אקשן בין נינג'ה לאויבים כאלה ואחרים על החלקים שצריך להתאים, היום שלכם סוף סוף הגיע. כן קראתם נכון. ב-Loot River נשלוט לא רק בדמות שלנו – שהיא נינג'ה בעלת חרב קאנטנה ורצון עז להלחם, אלא גם במשטחים עליהם אנחנו עומדים. השילוב בין השניים מבטיח ליצור חוויה מלאת אנדרנלין, שרק קיוותי לנסות בהקדם האפשרי. למזלי, הדמו הגיע, ואני כבר לא יכול לחכות לבדוק את הרעיון המשוגע הזה.

הדמואים יהיו זמינים בחנות של Xbox עבור קונסולות הדור הנוכחי והדור הקודם. כאמור, יש עוד 33 משחקים שלא ציינו ואנחנו ממליצים לכם לנצל את ההזדמנות.
ספרו לנו בתגובות את באיזה מהדומואים שיחקתם והאם הוספתם משחקים חדשים לווישליסט!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י