הרשמה

צפויות לנו 4-5 הכרזות גדולות בטקס ה-Game Awards

Hellblade 2? זה אתה?

מארגני The Game Awards כנראה עבדו קשה כדי לגרום לנו לקום בשלוש לפנות בוקר

האהבה למשחקי מחשב, כוללת בין היתר גם התלהבות מטריילרים והתרגשות מהכרזות. הפרמטרים האלה מגיעים לשיא במסיבות העיתונאים ואירועי ענק E3 שמתייחסים למפתחים כאל כוכבי רוק בהופעה והקהל מגיב בהתאם. בעבקבות הקורונה, פנו החברות הגדולות לאירועים מכוונים שלטעמי האישית פגעו בחוויה ומנעו מאיתנו רגעים בלתי נשכחים כמו לדוגמא הפעם ההיא שקיאנו רייבס הגיב לבחור מהקהל. אבל אל חשש! טקס פרסי המשחקים השנתי (בלילה שבין חמישי לשישי ב-3:00 לפנות בוקר שעון ישראל) יתקיים עם קהל ועם לא מעט הכרזות, שאם להקשיב למארגן הטקס ג'ף קיילי (Geoff Keighley) שוות את תשומת הלב שלנו.

אז עם מה קיילי רוצה לנו לגרום להתעורר בשלוש לפנות בוקר? ובכן, פרט לפרסים שיחולקו בכל קטגוריה שתעלה על הדעת יחלקו כבוד עם המשחקים הגדולים של השנה גם בעזרת המקהלה הנהדרת של הטקס וקיילי מבטיח ארבע או חמש הכרזות בקנה מידה שיזכיר את הטריילר ל-Elden Ring שנחשף באירוע  הקודם. חשוב להגיד שקיילי ידוע בנטייתו להגזים בהתלהבות, אך בשנים האחרונות הטקס בהחלט סיפק לנו הכרזות וטריילרים מעניינים כמו Perfect Dark, ההכרזה על ה- Xbox Series X ואפילו טריילר החשיפה של MK 11 כך שיש לנו למה לצפות. 

בהתבסס על השמועות האחרונות, ועל ציוץ מאוד חשוד של מארגן הטקס לטוויטר הרישמי של סוניק, הייתי רוצה לראות את המשחק החדש מופיע.
יש לכם ניחושים לבאות? מה אתם הייתם הכי רוצים לראות בטקס? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י