הרשמה

דרישות המערכת ל-God of War נחשפו יחד עם טריילר הפיצ'רים של גרסת ה-PC

האם המחשב שלכם מוכן לאל המלחמה?

הגרסה החדשה תכלול תמיכה ברזולוציות צללים גבוהות יותר, DLSS ו-Reflex

איזו תקופה מסעירה זו להיות גיימר: מצד אחד יש לנו משחקים שמכילים בקרדיט שלהם את המילים "Xbox Game Studios" שמופיעים על קונסולה של סוני (Psychonauts 2) ומהצד השני יש לנו משחקי PlayStation משוגעים שנוחתים על המחשב האישי, כשהאחרון ואולי הגדול מביניהם הוא God of War שיגיע למחשב האישי ב-14 בינואר. ממש היום קיבלנו טריילר חדש שמציג לנו את היכולות הגרפיות והפיצ'רים שהמשחק עומד לקבל על המחשב האישי, ביניהם DLSS, רזולוציית צללים גבוהה יותר ותמיכה ב-Nvidia Reflex.

בנוסף לטריילר נחשפו גם דרישות המערכת של המשחק וכאן יש לנו חדשות טובות מאוד: זה נראה שהמפתחים של הפורט ב-Jetpack Interactive השקיעו רבות באופטימיזציה כי למשחק יש לא פחות מ-5 דרישות מערכת שונות, ממינימום שידרוש מכם GTX 960 כדי לשחק ב-720p ו-30 פריימים לשנייה, עד ל-Performance שידרוש מכם 2070 בשביל 1440p ב-60 פריימים לשנייה ועד ל-Ultra שידרוש מכם RTX 3080 בשביל 4K ו-60 פריימים לשנייה. כל הדרישות מופיעות בצורה נוחה בתמונה למטה, מוזמנים ללחוץ עליה ולבדוק אם אתם מוכנים לאל המלחמה.

האם בטקס פרסי הגיימינג אנחנו הולכים לקבל עוד הכרזה על משחק ל-PS4 שיגיע למחשב בנוסף ל-God of War ו-Uncharted 4? נחכה ונראה - בינתיים נשמח לשמוע אם כבר הזמנתם את המשחק מראש על ה-PC!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י