הרשמה

נחשף הטריילר הראשון ל-Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

שלוש נקודות להפלפאף

אחד מנפגעי הקורונה הגדולים מקבל טריילר ותאריך יציאה

שלוש שנים לאחר שקיבלנו את הסרט האחרון בסדרה, אולפני WB חושפים את הטריילר ל-Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore בעולם הקוסמים של ג'י קיי רולינג (J. K. Rowling), וקשה שלא לצאת ממנו עם חיוך על הפנים.

כפי שאפשר לראות, הקאסט הנהדר מהסרטים הקודמים חוזר, פרט לג'וני דפ (Johnny Depp) בתפקיד גרינדלוולד, שהפעם ישחק אותו מאדס מיקלסן (Mads Mikkelsen). הטריילר הראה לנו טעימה ראשונה מהסרט, והחזיר אותנו לסדרה עם המון ממקומות הדגל שלה. הוא נפתח עם הוגסמיד (Hogsmeade), הכפר המושלג מעלילת "הארי פוטר" שנמצא ליד הוגוורטס (Hogwarts) שמופיעה בעצמה כמה וכמה פעמים בטריילר ואפילו ראינו שחקן קווידיץ' מעופף בין הצריחים של הטירה. אך לא רק מקומות מעולם הקוסמים נוכל למצוא פה, וכמו בסרטים הקודמים בסדרת חיות הפלא נראה גם מקומות מוכרים מהעולם. הפעם מובטח לנו ביקור בסין וגם בברלין, שצפוי להיות שם רותח מפני שבסוף הסרט הקודם נרמז לנו שהתוכנית של גרינדלוולד ככל הנראה קשורה למלחמת העולם השניה.

אמנם עבר הרבה זמן מהסרט הקודם, שהוא גם לא תרם מי יודע מה לציפייה לדעת מה יקרה בהמשך העלילה, אך בנימה אישית אני מאוד אהבתי את "חיות הפלא" הראשון, ואני מאוד סקרן לראות איך ייכנסו פה אלמנטים של מלחמת העולם לסיפור. מה אתם חושבים על הטריילר? האם תלכו לראות אותו בבתי הקולנוע כשהוא יצא באפריל 2022? נשמח לשמוע בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י