הרשמה

האם תאריך ההשקה של God of War: Ragnarok דלף?

כורי המידע ממשיכים לעשות את שלהם

לא רק אני מחכה לזה, נכון?

שנת 2021 עוד לא הגיעה לסיומה לגמרי אבל תעשיית המשחקים כבר מסתכלת עמוק לתוך 2022 שצפויה להביא עימה לא מעט משחקים נהדרים ומצופים מאוד. אחד מאותם משחקים שהמוני גיימרים נושאים אליו את עיניהם הוא כותר ההמשך ל-God of War משנת 2018 שמוכר כרגע בשם God of War: Ragnarok. קהילת המעריצים של משחקי סוני ככלל ושל משחקי GoW בפרט מנסה לדלות כל פרטי מידע הכי קטן שהם יכולים על המשחק החדש של סנטה מוניקה כשעד עכשיו לא היו להם הצלחות רבות או משמעותיות במיוחד אבל ניראה שעכשיו עלה פרט מעניין בחכתם.

בציוץ שעלה לחשבון הטווטיר של PlayStation Game Size גילינו שכורי המידע שחפרו בקבצי מאגרי הנתונים של PlayStation מצאו כי נכון לעכשיו כתוב במאגר שתאריך ההשקה של God of War: Ragnarok הוא ה-30 לספטמבר. כמובן שנזכיר שזאת רק שמועה ועד שהמידע לא מגיע באופן רישמי מסוני או מסנטה מוניקה צריך לקחת את הפרטים בעירבון מוגבל אבל אם נחשוב על זה קצת יותר לעומק ניראה שתאריך זה יכול להיות הגיוני מאוד. ראשית, אנחנו יודעים ש-Horizon: Forbidden West צפוי לצאת בחודש פאברואר הקרוב וכמו GoW הוא אחד ממשחקי הדגל של סוני כך שהם ירצו להשיק אותם בהפרש זמן אחד מהשני כדי להימנע מקניבליזציה אחד של השני ולמקסם רווחים. שנית, מסוף ספטמבר אנחנו מתחילים לגלוש לעבר תקופת החגים שבדרך כלל מביאה לנו את ההשקות הגדולות של השנה. יכול להיות שהשקה בסוף ספטמבר היא הכנה לקראת המכירות בחגים או אפילו של מהדורה מיוחדת של ה-PS5 עם Ragnarok וגם אפשר לחשוב שזה תאריך שיכול לתת קצת מרווח נשימה לדחיה של חודש-חודשיים לתקופת החגים אם המשחק יצטרך עוד זמן. לבסוף, ה-30 לספטמבר יוצא יום שישי ואנחנו יודעים שלא מעט משחקים גדולים מושקים דווקא ביום שישי לכן גם זה הגיוני.

כאמור, אלו שמועות בלבד (עם קצת ספקולציות שלנו) לכן צריך לחכות עבור פרטים מלאים מצד המפתחת, יכול להיות שהתאריך הוא פשוט ממלא מקום של תאריך ההשקה האמיתי.
מה דעתכם על המידע? האם גם אתם מתרגשים ל-God of War: Ragnarok? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:03 28.12.2021 | Raper1 Raper1

    תודה רבה על הכתבה

  2. 2

       | פורסם ע"י