הרשמה

המפתחת Atlus מבטיחה כי ב-2022 תשחרר "משחק מרכזי חדש"

משהו אומר לי שעדיין לא מדובר ב-Persona 6...

טיזר קטן לקיום של משחק חדש מבית Atlus שיגיע ב-2022

אם קיים משחק שאניי מחכה לו יותר מכל משחק אחר ועדיין לא הוכרז, זה Persona 6. השנה אמנם עוד לא ראינו הכרזה עליו או כל סוג של מצג ממנו, אבל זאת מאחר והעבודה עליו ככל הנראה, בקושי החלה, אבל בנתיים לפחות קיבלנו את Shin Megami Tensei V המצופה שהוכרז יחד עם קונסולת ה-Nintendo Switch (ביקורת בקרוב? תחזיקו אצבעות). הנה חדשה מעניינת לא פחות שמגיעה מספיישל סיום שנה בעיתון Famitsu היפני שהביא כ-127 יוצרים בתעשיית המשחקים היפנית וראיין אותם בנוגע למחשבות שלהם לקראת 2022.

מנהל מוצר ב-1st Creative Department של Atlus (שאחראים על Shin Megami Tensei, Etrian Odyssey ועוד), שינג'ירו טקדה (Shinjiro Takada), היה אחד מהמרואיינים בספיישל ואמר את הדברים הבאים בנוגע ל-2022: "מילת המפתח ל-2022 היא ,אתגר, יחד עם התקווה לשחרר משחק שיהווה עמוד תווך חדש לחברה. כולנו ב-Atlus עובדים קשה לפתח את המשחק שאנחנו מאמינים שיהיה מעניין ומספק לכולם, אז בבקשה תצפו לו. תהליך הפיתוח של Shin Megami Tensei V רק עכשיו הגיע לסיומו, אני לוקח מעט אוויר לנשימה, אבל אני בטוח שאנחנו נכריז על משהו חדש נוסף ב-2022, כך שיש לכם למה לצפות!"

לפני כשנה באותה התקופה, טקדה קיווה להכריז על משחקים חדשים עוד ב-2021. כרגע המשחקים היחידים שהוכרזו השנה הם פורטים למשחקים ישנים יותר של החברה כדוגמאת Persona 4 Arena Ultimax שמקבל רימאסטר ומגיע ל-Playstation 4, ל-Nintendo Switch ולמחשב האישי דרך Steam. לא ברור אם אלו היו הכוונות של טקדה כאשר אמר את הדברים האלו בדצמבר 2020, או אם מה שהוא הזכיר אלו הדברים שהוא מקווה להכריז עליהם בשנה הקרובה. מתרגשים לקראת מה שעתיד לבוא? מחכים גם כן בקוצר רוח למשחק Persona חדש? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י