הרשמה

הסדרה Obi-Wan Kenobi תנחת בדיסני+ במאי

Hello there

ב-25 במאי, אובי-וואן חוזר אלינו בגדול

לכבוד סופה של העונה הראשונה של The Book of Boba Fett, אשר קיבלה את הפרק האחרון שלה אתמול, Disney הכריזה ש-Obi-Wan Kenobi, הסדרה שמעריצים מחכים לה כבר שנים, תשיק את הפרק הראשון שלה ב-25 במאי.

הסדרה שתושק ב-+Disney צפויה להציג את החיים של אובי-וואן קנובי 10 שנים לאחר אירועי "נקמת הסית'". למי שלא זוכר, הסרט נגמר בקרב האייקוני בין אובי-וואן לאנאקין סקייווקר (Anakin Skywalker), שמיד לאחר מכן יהיה ידוע בתור דארת' ויידר (Darth Vader). אובי-וואן הגלה את עצמו לכוכב המדברי טאטוין בעקבות הכישלון שלו כמאסטר של אנאקין, ונשבע לתת את חייו להגנה על לוק סקייווקר (Luke Skywalker). אוואן מקרגור (Ewan McGregor) והיידן קריסטנסן (Hayden Christensen) יחזרו לגלם את תפקידיהם של אובי וואן ואנאקין בהתאמה, לצד תוספות של דמויות חדשות ומסתוריות בגילומם של מוזס אינגרם (Moses Ingram) וקומייל ננג'יאני (Kumail Nanjiani).

ההכרזה הרשמית על תאריך היציאה הגיעה בצורת ציוץ טוויטר, ויש אפילו פוסטר שמציג את אובי-וואן מתהלך בחולות של טאטוין, כנראה זמן קצר לאחר הגעתו לכוכב.

כאמור, Obi-Wan Kenobi צפוי לעלות לדיסני+ ב-25 במאי, החלטה תמוהה בהתחשב בעובדה שהוא קצת מפספס את היום שהכי קשור למלחמת הכוכבים, ה-4 במאי. הניחוש שלנו הוא שהטריילר הראשון לסדרה יגיע ביום הזה, אבל עד אז, אל תצפו לקבל יותר מדי פרטים עליה. מה אתם חושבים על ההכרזה? יצא לכם לראות כבר את The Book of Boba Fett? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י