הרשמה

טריילר חדש ל-Lego Star Wars: The Skywalker Saga חושף את נבלי המשחק

זה כנראה הטריילר הכי מצחיק שתראו היום

מעריצי מלחמת הכוכבים, המשחק הזה בשבילנו

היקום של מלחמת הכוכבים מכיל בתוכו מגוון ענק של נבלים מכל הסוגים, ביניהם כמובן דארת' ויידר (Darth Vader), אחד מהנבלים האייקונים ביותר בכל הזמנים. אל ויידר מצטרפים אחרים כמו דארת' מול (Darth Maul), קיילו רן (Kylo Ren), הגנרל גריבוס (General Grievous) ועוד, והטריילר החדש ששוחרר למשחק Lego Star Wars: The Skywalker Saga המצופה מספק הצצה רחבה למדי על כל הנבלים שהוצגו או הוצגו פחות בתשעת סרטי מלחמת הכוכבים אותם נוכל לגלם.

מעבר לאוסף הנבלים שמוצג פה, הטריילר מכיל כמויות של חוש ההומור המיוחד של משחקי ה-LEGO אותו אנחנו כל כך אוהבים, ורואים שהמשחק הזה לא מפחד לצחוק על הדברים הטובים והטובים פחות של מלחמת הכוכבים, כמו קיילו רן נטול החולצה, הקיסר פאלפאטין עם מנגינת פסנתר מאיימת וטעות אנוש שגורמת לחיילים המשובטים שלו לרקוד בסנכרון מאשר להתחיל לצוד אבירי ג'דיי.

כמובן שמעבר לנבלים, המשחק יציג גם גיבורים ודמויות צד, מה שמסתכם ביותר מ-300 דמויות שונות אותן נוכל לגלם, יחד עם חבילות הרחבה שצפויות להוסיף דמויות מסרטים כמו Solo: A Star Wars Story, Rouge One, ומסדרות כמו The Mandalorian ו-The Bad Batch. מיותר לציין שדור שלנו הולך להיות עסוק מאוד עם המשחק הזה, בעיקר אחרי שהוא זכה לבלות איתו כשעה וחצי וסיפר לנו על כך בהרחבה. Lego Star Wars: The Skywalker Saga צפוי לצאת ב-5 באפריל לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One, Playstation 5, Xbox Series X/S, למחשב האישי ול-Switch.

מה אתם חושבים על המשחק? מחכים לשחק בו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י