הרשמה

חברת הגיימינג הישראלית Overwolf תעבור למודל עבודה וירטואלי מ-Minecraft

זה הכי יצירתי ששמענו עד היום מחברה כלשהי.

"המשרדים החדשים יפעלו במתכונת דוג-פרינדלי, אך כדי להתיידד עם הכלבים יאלצו העובדים לתת להם עצם, שבדרך כלל ניתן למצוא רק אחרי שמביסים שלד", מסר לנו מנכ"ל החברה.

כבר קורה שאנחנו מקבלים הודעות לתקשורת שנשמעות לנו קצת הזויות, אבל זאת באמת לוקחת את המונח "הזיית רשת" לשלב הבא: חברת אוברוולף (Overwolf) הישראלית הודיעה היום בהודעה לתקשורת כי היא מתכוונת לאפשר לעובדים לעבוד שבוע עבודה מלא מהמטאוורס. אוברוולף, שפיתחה פלטפורמה המאפשרת ליוצרי תוכן לבנות, להפיץ ולייצר רווחים ממודים (mods) ואפליקציות למשחקים הלכה על כל הקופה ויצרה שחזור מדויק של המשרדים במיינקראפט, ומעבירה לשם את כל עובדי המשרד באופן מיידי בעזרת משתמשים שהם פתחו לעובדיה.


(קרדיט: Overwolf)

זה אומר ש-Overwolf תהיה הראשונה בעולם לאמץ את חזון המטאוורס ולעבור להתנהל באופן מלא ממשרדים חדשים ומרווחים על גבי שרת מיינקראפט פרטי. לפי הדיווחים, בבניית המשרדים הושקע סכום חסר תקדים של כ-3 מליון מטילי זהב ו-600 אמרלדים (!). "המעבר יאפשר לנו להציע לעובדים שלנו סביבת עבודה גמישה וניתנת להתאמה אישית," מספר אורי מרשנד מנכ"ל Overwolf. "מטה אוברוולף החדש יהיה פתוח 24 שעות ביממה (עם מפלצות בשעות הלילה כמובן) ויאפשרו לעובדים לאזן בין זמן עבודה, משחק וכרייה של חומרים נדירים ויקרים כמו פחם, ברזל ויהלומים. המשרדים החדשים יפעלו במתכונת דוג-פרינדלי, אך כדי להתיידד עם הכלבים יאלצו העובדים לתת להם עצם, שבדרך כלל ניתן למצוא רק אחרי שמביסים שלד".

ומה לגבי עובדים שלא ירצו לעבוד ממיינקראפט? "הם יוכלו להישאר ב-World of Warcraft כמו שהם היו רגילים עד היום," מרגיע מרשנד. "עכשיו אם תסלח לי, נכנסו לי אנדרמן למשרד ואני צריך לטפל בזה." אני מקווה שמרשנד יצליח לטפל בבעית האנרדמנים במשרדים. נשמח לשמוע מה אתם חושבים על ההשקעה המטורפת של החברה וכמה לפי דעתכם החברה שמה על ביטוח החיים של העובדים שיאלצו להתמודד עם קריפרים באופן קבוע מעכשיו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות והסופר אמיתיות שלנו ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:37 01.04.2022 | מועמד לעבודה מועמד לעבודה (אורח)

    הם משלמים בדאימונדס?

  2. 2

    16:18 01.04.2022 | LEOkonami LEOkonami (אורח)

    שני!

  3. 3

    20:44 01.04.2022 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    חברה פח, הדבר היחיד שהם טובים בו זה מיתוג עצמי ולהראות שיש להם כסף, אבל חברה רקובה מעודף פוליטיקה ואגו, מוצרים בינוניים מאוד (וזה ביום טוב) וכל מה שמעניין אותם זה לעשות כסף מפרסומות ולא לתת ערך אמיתי.

  4. 4

    20:01 02.04.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    רק למי שעדיין לא הבין, זאת הייתה בדיחת אחד באפריל של Overwolf :)

  5. 5

    19:04 03.04.2022 | הלוחש לאנדרמנים הלוחש לאנדרמנים (אורח)

    kill @e[type=enderman]

    שמחתי לעזור

  6. 6

       | פורסם ע"י