הרשמה

עונה חדשה ל-Call of Duty Warzone עם גודזילה נגד קינג קונג

אם כבר הולכים על עונה חדשה - אז הולכים בגדול

המשחק Call of Duty Warzone מוסיף את קינג קונג וגודזילה לעונה החדשה

העונה החדשה של Call of Duty Warzone הולכת להיות משונה מתמיד כאשר החברה הפתיעה בטריילרהמאשר את השמועות ששמענו עד היום, Warzone מקבל את קינג קונג נגד גודזילה. העונה השלישית של Warzone צפויה להיקרא Monarch והיא מביאה לנו שיתוף פעולה יוצא דופן עם קינג קונג נגד גודזילה. שיתופי קרוס אובר בתוך משחקי Live Service אינם חדשים ואנחנו רואים זאת המון במשחקים כמו פורטנייט, ואפילו Warzone בשנה שעברה שהציג את גיבורי האקשן משנות השמונים עם ג'ון רמבו, וברוס וויליס גיבור הסרט "מת לחיות" שהיה פופולרי מאוד בשנות השמונים.

החלק המוזר יותר בסיפור הוא שהסרט קינג קונג נגד גודזילה יצא לפני שנה, ולכן לא ברור מדוע נזכרו עכשיו לעשות את הקרוס אובר הזה אבל לפי הטיזר הקטן ששחררו זה בהחלט נראה מעניין. הטריילר לא חושף הרבה מעבר להופעה של שני הענקים במפה של Warzone. בתחילה אנחנו רואים מטוס שמרוסק על ידי האגרוף של קונג וקריין המשדבר על סופה שמגיעה שלא ציפינו לה. כפי הנראה יהיה לקרב בין השניים השפעה מהותית על המשחק וזה יהיה מעניין לראות כיצד ישולבו המפלצות הללו בתוך המשחק.

כמי ששיחק לא מעט PUBG בזמנו אני זוכר שלפני שנה היה בדיוק את אותו הקרוס אובר במשחק PUBG, ולמרות שזה היה נחלמד, לא היתה לנוכחות של קינג קונג וגודזילה הרבה השפעה על המשחק והם שימשו יותר ליופי. אני מקווה שהפעם זה ייעשה בצורה מעניינת יותר שתשפיע על המכניקה של המשחק.

הכניסה של קינג קונג וגודזילה למפה של Call of Duty Warzone צפוי להיות ב-11 למאי, עוד שבועיים. בנוסף, צפוי לצאת עם העונה החדשה שלושה Tracer Packs עם המוטיב של קונג וגודזילה, וגם גרזן קרב "לא מהעולם הזה" כפי שנכתב בבלוג החברה. החברה טוענת גם כי הדמויות לא הולכות להיות Cut Scenes וזה יכול להיות מלהיב ליצור אינטרקציה עם קונג או גודזילה. יהיו אתרי חפירה, סימנים מוזרים ואתרים לחקו במפה של Caldera, נשאר רק לחכות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י