הרשמה

משחקי Pokemon Scarlet and Violet יהיו משחקי העולם הפתוח הראשונים בסדרה

שמואל מפרק את הטריילר החדש למשחקי Pokemon Scarlet and Violet ונותן לכם את הפרטים המלאים לגבי המשחק

מולטיפלייר קל יותר ורחב יותר, פוקימונים חדשים ועוד פרטים מהטריילר החדש

ממש לפני כשעה נחשף הטריילר החדש למשחקי הפוקימון החדשים, Pokemon Scarlet and Violet. אחרי שפרסמנו כאן את הטריילר עצמו עם קצת הסברים על מה שראינו, הגיע הזמן לפרט יותר לגבי הפיצ׳רים השונים שנחשפו בטריילר, הודות להודעה לעיתונאות של חברת הפוקימונים, נינטנדו וגיים פריק. נתחיל מהדבר הראשון ואולי הכי חשוב: Pokemon Scarlet and Violet אכן עומדים להיות המשחקים המרכזיים הראשונים בסדרה שיהיו משחקי עולם פתוח לחלוטין. את הצעד הראשון החברה עשתה עם Pokemon Legends Arceus, ועכשיו מדובר בעולם פתוח מלא.

בנוסף, אושר לנו גם פיצ׳ר המולטיפלייר החדש של המשחק, שיאפשר לנו לשחק בקבוצה של עד ארבעה שחקנים, כשנוכל לחקור את העולם ולהילחם בפוקימונים בטבע, אחד עם השני או להחליף פוקימונים בצורה מהירה ונוחה. החברה לא חשפה עדיין האם שחקנים יהיו חייבים מנוי NSO כדי להתחבר לאלמנט האונליין של החברה, אבל ברגע שיהיו לנו עוד פרטים בנוגע לכך נעדכן בכתבה.

הפרופסורים החדשים, פרופסור סאדה ופרופסור טורו ישתנו בהתאם למשחק שקניתם, כשסאדה תופיע ב-Pokemon Scarlet ופרופסור טורו יופיע ב-Pokemon Violet. זוהי הפעם הראשונה שהמשחקים בוחרים לפצל הפרופסורים לשני משחקים שונים. אגב, הפרופסורים במשחק לרוב נקראים על שמם של עצים, אז אם אתם מזהים באיזה עץ או צמח מדובר, מוזמנים לספר לי בתגובות. הדעה הרווחת כרגע היא שהם קרוים על שם המילים עבר ועתיד בספרדית: Pasada ו-Futuro בהתאמה. בנוסף, מי שאולי תהייה היריבה שלנו במשחק נחשפה: נמונה (Nemona) היא המאמנת היריבה שתלווה אותנו במהלך המשחק.

שני הפוקימונים האגדיים של המשחק גם כן נחשפו: Koraidon ו-Miraidon, כמו גם הקופסאות עצמן של המשחקים. העיצוב של העטיפה של כל משחק נועדה להיראות כמו ספר ישן במטרה ״לעורר את תחושת הסיפור שהשחקנים עומדים לחוות״. עוד לא ידוע האם הפוקימונים הללו שולטים באיזה אלמנט של גורמי השמיים או משהו בסגנון, אבל אני מניח שנדע יותר על כך בקרוב. ההשערה שלי היא שמדובר בפוקימון עתידני ופוקימון פרה-היסטורי והמשחק יעסוק במוטיב של עבר ועתיד.

הטריילר גם חשף שלושה פוקימונים חדשים שהזכרתי קודם לכם: Pawmi, פוקימון העכבר החשמלי (הכפיל של פיקאצ׳ו בדור הזה, כי חייב אחד), Lechonk, פוקימון חזיר הבר הצ׳ונקי ו-Smoliv, פוקימון הזית החמוד להפליא שמופיע כאן למטה. אלו מצטרפים לשורה של פוקימונים שיחזרו לדור הזה כמו Talonflame ו-Tyranitar שההתפתחות המקורית שלו, Larvitar, נחשפה בטריילר עצמו.


המשחק צפוי לצאת ב-18 בנובמבר לקונסולת ה-Nintendo Switch, הוא ישקול כ-10 ג׳גה ותוכלו לקנות את ה-Double Pack שלו כשהמשחק ייצא. תוכלו לצפות בטריילר המלא כאן למטה.

פספסתי משהו שנינטנדו וחברת הפוקימונים לא סיפרו לנו? שתפו אותי בתגובות כאן למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:51 01.06.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    אחלה סיקור מתומצת מאד :)
    אבל למה נראה לךי שבשביל לשחק אונלייו לא נצטרך מנוי ?! מזה כל הכסף של נינטנדו

  2. 2

    21:31 01.06.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    חחחח אני יכול רק לקוות

  3. 3

       | פורסם ע"י