הרשמה

סיבה לדאגה? God of War: Ragnarok מקבל תאריך יציאה זמני

מתי?!

תאריך יציאה זמני בחנות ה-PSN עלול להעיד על דחייה

God of War: Ragnarok, אחד מהמשחקים היותר מצופים של שנת 2022 ובין הבלעדיים היותר מצופים עבור ה-Playstation 5, קיבל היום תאריך יציאה זמני בחנות ה-PSN. המועד, שהוא בעצם ממלא מקום עד לחשיפת תאריך היציאה הרשמי, עלול להשאיר את המעריצים קצת מודאגים.

לפי ציוץ של עמוד הטוויטר Playstation Game Size, מאגר הנתונים של חנות ה-PSN עדכנה את תאריך היציאה של God of War: Ragnarok ל-31 בדצמבר 2022. זה הוביל מעריצים רבים להאמין שמשחק ההמשך המצופה צפוי להגיע אלינו רק בסוף השנה, או חלילה, בתחילת שנה הבאה. נחזור ונציין שלא Sony המפיצה ולא Santa Monica Studios הכריזו על תאריך יציאה רשמי מלבד חלון השקה לשנת 2022, אבל כמו תמיד - לא תמיד אפשר לעמוד בהבטחות ולפעמים משחקים צריכים עוד קצת זמן בטאבון לפני שהם מוכנים להשקה. מתי באמת נזכה לחזור למידגארד עם קרייטוס ובוי? אנחנו מקווים שבחודשים הקרובים.

היום יתקיים אירוע ה-Summer Games Fest השנתי בהנחייתו של ג'ף קילי (Geoff Keighley), בשעה 21:00 שעון ישראל. האירוע צפוי להכיל עדכונים, טריילרים חדשים וחשיפות גיימפליי לעשרות משחקים מצופים, והשמועה אומרת שגם God of War: Ragnarok יקבל את אור הזרקורים. נצטרך לחכות לאירוע ולראות אם אכן נקבל מידע חדש או לפחות תאריך יציאה רשמי. God of War: Ragnarok צפוי לצאת בלעדית לפלטפורמות ה-Playstation.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י