הרשמה

כל ההכרזות מה-Summer Game Fest 2022 של ג'ף קילי!

המון הכרזות נהדרות ומגניבות היו לנו באירוע של ג'ף, וזו רק ההתחלה של שבוע נהדר לגיימרים

צבי הנינג'ה מגיעים ובענק, The Callisto Protocol ממשיך להרשים והרימייק המודלף נחשף מחדש

ממשיכים את חודש הבלי 3 שלנו עם סיכום ה-Summer Game Fest של ג'ף קילי! כמה הכרזות לא היו מפתיעות במיוחד (הודות לסוני), אבל זה לא אומר שלא קיבלנו פרטים מעניינים על המון משחקים נהדרים! אז בואו נראה מה היה לנו!

Street Fighter 6

האירוע הרשמי נפתח עם הצצה למשחקיות נוספת של Street Fighter 6 כשהטריילר התמקד ב-Guile, הלוחם האמריקאי האייקוני של הסדרה! המשחק נראה מדהים וממשיך להיראות כמו המשך ראוי לסדרה האייקונית. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

Aliens Dark Descent

משחק חדש בעולם של Alien מגיע בשנה הבאה לכל הקונסולות והמחשב האישי. המשחק הוא משחק יריות איזומטרי (שהטריילר לא יטעה אתכם כמו שהוא הטעה אותנו), כשזה נראה שיהיה בו אלמנט של קו-אופ.

The Callisto Protocol

אוקי, וואו.

כשהתכוננתי לאירוע הזה קיוויתי ורציתי לראות עוד מ-The Callisto Protocol, אבל לא ציפיתי שהוא ייראה כל-כך טוב. המשחק החדש מהיוצרים של Dead Space המקורי משאירים את הווייב האייקוני של המשחק ההוא עם דגש על אימה בשילוב עם אקשן. באירוע הוצג לנו טריילר אבל יותר חשוב מכך, גם צילום של משחקיות שהציג לנו את האויבים השונים והמאיימים ואת השימוש בסביבה שניתן לעשות. המשחק הזה אוטומטית זינק לטופ של רשימת המשחקים המצופים שלי ל-2022. המשחק צפוי לצאת ב-2 בדצמבר.

Call of Duty: Modern Warfare II

לאחר מכן הוצגה המשימה הראשונה של Call of Duty: Modern Warfare II החדש שצפוי לצאת השנה. הטריילר הציג את הגרפיקה המשופרת והסאונד המשופרים והראה לנו משחקיות "ערוכה" כמו שאני קורא לזה: הליכה ויריות מאוד סינמטיים ופחות כמו שהייתם משחקים. אני מקווה שהמשחק עצמו יהיה מהיר יותר וקצבי יותר כשהוא יגיע אלינו ב-28 באוקטובר.

Flashback 2

30 שנה עברו מאז יצא Flashback המקורי ועכשיו קיבלנו הכרזה על משחק חדש שמגיע לקונסולות והמחשב האישי השנה. מוזמנים לצפות בטריילר (שלא חשף יותר מדי) כאן למטה.

Witchfire

עוד פרויקט מעניין שמקבל טריילר חדש הוא Witchfire, משחק היריות הגות'י של The Astronauts. כמו הרבה משחקים אחרים ברשימה הזו, גם המשחק הזה נראה סופר מעניין, כך שאני אשמח לבדוק אותו כשהוא יגיע ל-Early Access ב-Epic Games Store.

Fort Solis

זאת לא הולכת להיות הפעם האחרונה שאתם תראו משחק אימה בחלל בסיכום הזה, אבל אני לא מתלונן. Fort Solis הוא משחק אימה חדש שיתרחש, כאמור, בחלל. אנחנו לא יודעים המון לגבי המשחק הזה, אבל שני מדבבים שהולכים לתרום את קולם למשחק הם לא אחרים מאשר טרוי בייקר ורוג'ר קלארק! בנימה אישית, זה היה מאוד מצחיק לשמוע אותם מדברים באירוע זה היה פשוט לשמוע את ג'ואל וארתור מורגן על הבמה.

Routine

מקווה שהתגעגעתם לאימה בחלל! Routine הוא עוד משחק אימה חדש שמתרחש בחלל רק כשהפעם זה נראה שהאימה היא הרבה יותר רצינית ומגוף ראשון ועל המוזיקה יהיה אמון לא אחר ממיק גורדון האגדי! תוכלו לצפות בטריילר המאוד קריפי כאן למטה (מקווה שאתם לא מפחדים מרובוטים יותר מדי):

Outriders Worldslayer

DLC חדש ל-Outriders מגיע ומביא איתו משימות חדשות, אויבים חדשים ונשקים חדשים. הגרסה החדשה גם תכיל את המשחק המקורי, כך ששחקנים שעוד לא שיחקו במשחק וחשבו לקנות אותו יוכלו להרוג שתי ציפורים במכה אחת, כשהמשחק יגיע לקונסולות והמחשב האישי ב-30 ביוני.

Stormgate

Make RTS Great Again! הסטודיו Frost Giant מציג לנו סצנה סינמטית המכריזה על המשחק הבא שלהם, Stormgate. לא ראינו יותר מדי מהטריילר אבל אנחנו כן יודעים שלמשחק תהייה בטא ב-2023 אליה תוכלו להירשם כבר עכשיו. המשחק עצמו יהיה חינמי לחלוטין, אגב.

Highwater

זמן לקצת אינדי! משחק הרפתקה חדש ששואל את השאלה: מה היה קורה לעולם מוכה באסון אקולוגי גלובאלי? איך הייתם שורדים בו? המשחק החדש צפוי לצאת השנה.

Replaced

כאן אין טריילר, אבל זה משהו שאני מאוד שמח שהמארגנים עשו: Replaced הוא משחק מאוד מעניין שמפותח על ידי חברה אוקראינית. מן הסתם, המפתחים לא יכלו להמשיך ולהתקדם עם המשחק כמו שהם רצו בעקבות הלחימה במדינה, אז ג'ף קילי דאג להזכיר את המשחק שלהם ואיחל להם שהם יוכלו לחזור לאירוע של שנה הבאה. מחווה קטנה, אבל משמעותית מאוד למפתחי אינדי.

American Arcadia

משחק חדש ומסקרן הוצג: American Arcadia מספר את הסיפור של תוכנית ריאליטי בה אדם אחד צריך לשרוד בעיר טכנולוגית וחדשנית כשמישהי מנסה לעזור לו ולהציל אותו בעזרת הוראות מהמוניטור. נראה מעניין למדי, אני חייב להודות. המשחק צפוי לצאת ל-PC ולקונסולות.

Goat Simulator 3

את החדשות האלה ידעתי בזכות דור קציר שלנו, אבל אלוהים ישמור - איזה טריילר מצחיק. Goat Simulator 3 הוכרז בטריילר שכולו פארודיה לטריילר של Dead Island 2. אתם פשוט צריכים לראות את זה כדי להבין כמה זה מצחיק. אפילו יותר מצחיק מהעובדה שהם פשוט דילגו על 2.

Marvel’s Midnight Suns

טריילר חדש ומגניב למשחק הטקטיקה/תפקידים החדש של Marvel ו-Firaxis נחשף ובעוד שהוא כולו סינמטי הוא כן מבהיר קצת את הסיפור של המשחק שיכלול גיבורים הנלחמים מול יריבה שמשתלטת על מוחם של גיבורים ונבלים מהעולם של Marvel. המשחק שיכיל גיבורים כמו ונום, בלייד וגוסט ריידר צפוי לצאת ב-7 באוקטובר לכל הקונסולות (למעט ה-Switch, מסתבר) והמחשב האישי.

Cuphead The Delicious Last Course

ה-DLC המצופה שעומד לצאת בסוף החודש קיבל חשיפה חדשה, כשהפעם בוס קפוא במיוחד נחשף בקרב נגד הגיבורה החדשה של המשחק, Ms. Chalice!

Neon White

כצפוי, משחק ה-FPS המשוגע של Annapurna Interactive קיבל טריילר פסיכי יחד עם תאריך יציאה: ה-16 ביוני.

Midnight Fun Express

יוצר פולני אחד שיושב בבית ויוצר את אחד המשחקים הכי מסקרנים של 2022. סיפורים כאלה הם למה אני אוהב את מה שאני עושה. מוזמנים לצפות בטריילר למשחק האקשן המעניין שצפוי לצאת ב-23 באוגוסט, כאן למטה.

Warframe The Duviri Paradox

משחק האונליין האלמותי בשלב הזה מקבל חבילת הרחבה חדשה בדמות The Duviri Paradox. עוד פרטים על המשחק יגיעו באירוע ה-Tennolive של 2022.

Honkai Star Rail

אחד משני משחקים של היוצרים של Genshin Impact שיופיעו באירוע הוכרז והוא משחק עולם פתוח בחלל עם דגש על אקשן חסר מעצורים וסיפור ענק. Hoyoverse או miHoYo ממשיכים להראות לנו למה הם כוח עולה בתעשייה עם הטריילר המרשים הזה. עוד אין תאריך יציאה לגרסה 1.0 של המשחק.

Zenless Zone Zero

המשחק השני של miHoYo שהופיע באירוע, Zenless Zone Zero, והוא נראה כמו אחלה משחק אקשן עם כמה דמויות סבבה סבבה, כל זה לא משנה כי...

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

קייסי ג'ונס? יש! מצב של 6 שחקנים במקביל? יש! תאריך יציאה? יש!!!

ה-הכרזה של האירוע מבחינתי, היא הטריילר החדש למשחק ה-Beat 'em up הסופר מצופה של DotEmu ו-Tribute Games. הטריילר החדש הציג לנו את הדמות היחידה שבעצם הייתה חסרה לנו, שחקן ההוקי הקשוח, קייסי ג'ונס. הטריילר גם הציג לנו עוד מהמוזיקה המדהימה של Tee lopes הנהדר והכי הכי חשוב: תאריך יציאה! המשחק צפוי לצאת ב-16 ביוני לכל הקונסולות והמחשב האישי ואני בעננים. כל-כך בעננים שליטרלי צרחתי מהתרגשות. אלוהים ישמור, איזה כיף.

Super People

משחק הבאטל-רויאל, Super People קיבל טריילר לתאריך יציאת הבטא האחרונה שלו - ה-17 באוגוסט.

One Piece Odyssey

משחק ה-JRPG החדש בעולם של One Piece נראה פשוט נהדר. הטריילר החדש שהוצג מראה לנו את הדמויות השונות ואת העולם בו המשחק יתרחש. המשחק צפוי לצאת מתישהו השנה.

Soul Hackers 2

טריילר חדש ל-Soul Hackers 2 נחשף. המשחק המלא יגיע אלינו ב-26 באוגוסט.

Metal: Hellsinger

משחק היריות/קצב החדש שמביא לנו מוזיקת מטאל משובחת עם זמרים כמו אליסה ווייט-גלוז מ-Arch Enemy וסרג' טנקיאן מ-System of a Down קיבל טריילר חדש והכרזה כי דמו של המשחק יהיה זמין להורדה כבר עכשיו על קונסולות הדור הבא והמחשב האישי.

The Quarry

משחק האימה החדש הראה לנו את טריילר ההשקה שלו שמציג לנו את המשחק הנהדר והגרפיקה הנהדרת שלו.

Nightingale

משחק ההישרדות המסקרן, Nightingale, קיבל טריילר חדש ומקיף החושף את הפיצ'רים השונים שלו, איך מנגנון המעבר בין העולמות עומד לעבוד וחלק מהמשחקיות שלו.

Saints Row Boss Factory

דמו ה-Boss Factory של Saints Row זמין עכשיו להורדה על הקונסולות והמחשב האישי (רק Epic) ויאפשר לכם ליצור את הבוס שלכם או לקחת דמויות שאנשים אחרים יצרו ברחבי העולם. יצא לי לשחק עם זה טיפה וכמות הקאסטומיזציה ממש יפה. רוצים שאני אחשוף את הבוס שלי? תכתבו בתגובות.

Warhammer 40,000: Darktide

משחק הקו-אופ/יריות החדש בסדרת Warhammer 40,000 קיבל טריילר חדש וככל שעובר הזמן אני מבין עד כמה הוא עומד להיות כיף עם עוד חברים. המשחק הזה זונח את עולם ימי הביניים של Vermintide לטובת סביבה קצת יותר Warhammer-ית. המשחק יוצא ב-13 בספטמבר ל-Xbox וה-PC.

Layers of Fears

המשחק הבא של הצוות ב-Bloober Team עומד להיות משחק המשך בסדרת משחקי Layers of Fear! המשחק כולו מפותח ב-Unreal Engine 5 ונראה פשוט קריפי ונהדר. המשחק יגיע לקונסולות הדור הבא והמחשב.

Gothan Knights

המשחק Gothan Knights קיבל טריילר חדש שהתמקד כולו ב-Nightwing. משחק האקשן החדש בייקום של Batman יגיע לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי ב-25 באוקטובר.

The Last of Us: Part I

מה שהיה אמור לסיים את האירוע בבאנג, סיים אותו בקול ענות חלושה, כשסוני בעצמם הדליפו את ההכרזה הזו. אבל מה כבר אפשר לעשות. The Last of Us: Part I יוצא ל-PS5 ב-2 בספטמבר ויציג גרפיקה חדשה ומשופרת עם המודלים מהמשחק השני, משחקיות משופרת עם AI משופר ועוד שינויים ושיפורים. המשחק גם צפוי להגיע ל-PC, כשהגרסה נמצאת בפיתוח. קיבלנו גם עוד פרטים לגבי מוד המולטיפלייר של The Last of Us Part II שנראה שלוקח כיוון שונה לחלוטין ממה שחשבנו. עוד על כך כאן בכתבה.

זהו! היה הרבה מה לסכם אבל זה היה בסך הכל אירוע מצוין! מה אתם חשבתם על ההכרזות השונות? אשמח לשמוע אתכם בתגובות! כמובן שנסכם גם את שאר האירועים הגדולים של התקופה הקרובה ובראשן - האירוע של Xbox ו-Bethesda בראשון הקרוב!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:54 10.06.2022 | WarFox89 WarFox89

    תודה על הסיקור האיכותי שמואל, יא טיל בליסטי אין עליך!

  2. 2

    06:45 10.06.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    שמואל י'תותח !!!!!!

  3. 3

    11:21 10.06.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    שמואל המלך איפה אפשר להשיג את גרסת Firefly edition של הרימייק של The Last of Us חיפשתי באמאזון ולא מצאתי

  4. 4

    16:46 10.06.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    תודה רבה לכם! רק על התגובות האלה היה שווה לשבת ולסכם עד חצות אתמול :)

    ולאנונימי - עוד אין לנו מידע לגבי הגרסה ומתי היא תגיע לחנויות בישראל. אני יודע שבארה"ב היא כבר Sold out (היה אפשר להזמין אותה רק דרך PlayStation Direct), מקווה שזה לא יהיה המצב פה.

  5. 5

    13:29 13.06.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    תודה שמואל אתה מלך

  6. 6

    22:18 13.06.2022 | אורח אורח (אורח)

    כפרה עלייך תודה רבה על סיכום!

  7. 7

       | פורסם ע"י