הרשמה

בשעה טובה: ה-DLC המובטח ל-Resident Evil: Village נחשף

הרגע לו האינטרנט חיכה...

כן כן, Capcom שמעו אתכן ועכשיו אתם יכולים לשחק בתור Lady Dimitrescu באופן רשמי

באירוע הבלי 3 של Capcom, שנערך אתמול בשעה אחת בלילה שעון ישראל, נחשף בפעם הראשונה ה-DLC של Village, המשחק השמיני בסדרת האימה Resident Evil. לאחר שהובטח בשנה שעברה תוכן נוסף למשחק הנהדר, כעת קיבלנו סוף סוף תשובה למה מתכננים לנו בחזרה לכפר, ונראה שנחזור אליו לא מעט פעמים.

ב-28 באוקטובר נקבל לא רק הרחבה לסיפור, שעליו ארחיב עוד מעט, אלא גם מצב משחק שמשנה את המצלמה למבט מגוף שלישי עבור קמפיין המשחק שאפילו יציג חלק מהפנים של גיבור המשחק אית'ן! מעבר לכך, הוכרז מצב משחק חדש - Mercenaries. מצב זה יאפשר לכם לגלם דמויות חדשות, ביניהם גם (ידיעה שהולכת לעשות הרבה רעש) האפשרות לשחק בתור Lady Dimitrescu, בו תצטרכו להתמודד מול גלים של אויבים ולשרוד כמה שיותר זמן.

המנה העיקרית של התוספות היא כמובן הרחבת הסיפור בשם Shadows of Rose. בהרחבה נעקוב אחרי רוזמרי, בתו של אית'ן גיבור המשחק, שמחליטה 16 שנים לאחר עלילת המשחק ללכת בצעדיו של אביה ולגלות מה היא באמת. ההרחבה כולה משוחקת מגוף שלישי ומבטיחה לנו כמה רגעים מעניינים במיוחד בהם לא רק האוייבים יתקפו אותנו, אלא גם העולם של המשחק עצמו.

Resident Evil Village DLC brings a story expansion and third-person mode in  October | Rock Paper Shotgun

את ההרחבה היפה הזאת עטפו לנו בגרסה מתאימה בשם Resident Evil Village: Gold Edition ביחד עם המשחק המקורי כמובן. למי שנמנה מבין שישה מיליון השחקנים שכבר רכשו את המשחק, תהיה את האפשרות לקנות את הכל בחבילה נפרדת בשם Winter's Expansion. מחירים עוד לא הוכרזו אך שני החבילות שציינתי יהיו זמינות בכל הפלטפורמות בהן ניתן לשחק את המשחק ב-28 באוקטובר. מחכים לראות את הלחי של אית'ן? על מי אני עובד, כולם פה כדי להחטיף לכמה מפלצות עם Lady Dimitrescu. ואם אתם לא מצפים לזה, אז למה לעזאזל אתם כן מצפים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:56 14.06.2022 | ratzon ratzon

    נראה מאוד מעניין
    צריך להתקין את המשחק הראשון בשביל לשחק ב-DLC או שזו הרחבה בפני עצמה?
    אשמח לדעת
    בטח RE9 ייצא רק ב-2024-2025
    כיף שקיבלנו הרחבה :)

  2. 2

       | פורסם ע"י