הרשמה

השממה תחכה: Fallout 5 נמצא בתכנון, אבל יגיע רק אחרי Elder Scrolls 6

טוד הווארד מפיל מיני-ניוק

שימו את הפיפ-בוי לטעינה

טוד הווארד (Todd Howard), האיש מאחורי המשחקים של המפתחת בת'סדה (Bethesda), אישר בריאיון לאתר IGN כי המשחק עולם-פתוח-פוסט-אפוקליפטי Fallout 5 אכן נמצא בבנק המטרות של החברה. החדשות הפחות טובות למעריצי הסדרה כמוני, הם שהמשחק יצא בעוד הרבה, הרבה... הרבה זמן. כמה זמן? לפי הווארד, החברה תתפנה לפתח את המשחק רק אחרי יציאתו לאוויר של המשחק המצופה The Elder Scrolls IV אשר נכון לעכשיו עדיין נמצא בשלבי טרום-הפקה, משמע – רחוק מאוד מיציאה.

"כן, 6 Elder Scrolls נמצא בטרום הפקה ואתם יודעים, אנחנו נתרכז ב-Fallout 5 אחרי זה, אז הלו"ז שלנו די מלא" ,אמר טוד הווארד ל-IGN, "יש לנו כמה פרויקטים אחרים שאנחנו בוחנים גם מפעם לפעם". הוא המשיך וסיפר ש-Bethesda הכריזה על יציאתו של Fallout 4 שישה חודשים לפני השקתו ב-2015. לאחר מכן, מספר מצומצם של מפתחים עברו לעבוד על Starfield, שסרטון משחקיות שלו הוצג במסיבת העיתונאים של Microsoft לפני מספר ימים. Starfield צפוי לצאת בשנת 2023, אחרי 7 שנות פיתוח ודחיה מחלון היציאה המקורי שתוכנן ל-2022.

אנחנו מקווים שהחיבור של Bethesda עם Microsoft בשנה שעברה אומר שעכשיו שלחברה יש יותר משאבים – זמני הפיתוח יצטמצמו ונזכה להנות מהעולמות הפתוחים והסיפורים שהחברה מתמחה ביצירתם. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י