הרשמה

המשחק Final Fantasy 16 לא יהיה משחק עולם פתוח

המפיק של המשחק אישר זאת בראיון עם IGN העולמית

המשחק החדש (שנראה מדהים) צפוי לצאת בקיץ של 2023.

אחד המשחקים המצופים של שנת 2023 הוא ללא ספק Final Fantaty 16 (או Final Fantasy XVI), ובראיון שעשה עם IGN, המפיק של המשחק, נאוקי יושידה, חשף כמה פרטים בנוגע ל-JRPG הבא בסדרת משחקי Final Fantasy. אחד מהפרטים הללו היה שהמשחק לא עומד להיות משחק עולם פתוח כמו Final Fantasy XV למשל, אלא יחיל אלמנט קצת יותר לינארי שיעזור להם לספר את הסיפור של המשחק ולעצב אותו בצורה שהם חושבים שתהייה הטובה ביותר.

"למדנו אחרי מחקר קדחתני כי הרבה גיימרים מהדור הצעיר יותר מעולם לא שיחקו משחק של Final Fantasy ואין להם עניין כלשהו בסדרה. כדי ליצור משחק שאולי ירגש ויחבר אליו שחקנים שהם לא רק מעריצי המותג, אלא גם חבר'ה מהדור החדש, שיחקנו המון משחקים בעצמנו, אז כן, ב-Final Fantasy XVI לוקח הרבה השראה ממשחקי AAA עולם פתוח בז'אנר משחקי התפקידים. למרות זאת, כדי להביא סיפור שמרגיש כאילו הוא נמתח על פני עולם שלם (ומעבר לו), החלטנו להימנע מעיצוב עולם פתוח שמגביל אותנו לאזור פתוח אחד גדול, ובמקום זאת בחרנו להתמקד בעיצוב משחק לפי אזורים עצמאיים, שיכולים לתת לשחקן תחושה באמת גלובאלית".

אתם יכולים ללכת ולקרוא את הכתבה המלאה של IGN כאן בקישור, כשבהמשך היום נסכם לכם גם פרטים מעניינים נוספים שנאמרו על המשחק וכמובן נסכם לכם את הפרטים החשובים מהדיירקט של Xenoblade Chronicles 3. המשחק צפוי לצאת בקיץ של 2023 ל-PS5, כשאנחנו מזכירים לכם שזהו המשחק השני מתוך שלושה בסדרה בטווח של שנה, כשלפניו נקבל את הרימאסטר ל-Crisis Core: Final Fantasy VII ואת החלק השני בטרילוגיית הרימייק של Final Fantasy VII, המשחק Final Fantasy VII Rebirth.

שמחים שהמשחק החדש מוותר על הקונספט של עולם פתוח? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:41 22.06.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    אני כל כך קונה את זה Day One

  2. 2

       | פורסם ע"י