הרשמה

חברת Dice תתמקד ב-Battlefield 2042

האם DICE יצליחו להציל את המשחק?

המנכ"לית החדשה של DICE מתחייבת להחזיר את השחקנים ל-Battlefield 2042.

אתם אולי לא מכירים את השם רבקה קוטאז, אבל היא המנהלת החדשה של DICE, הסטודיו שעומד מאחורי המשחק Battlefield 2042. ההשקה החלשה של Battlefield 2042 הובילה לעזיבתו של המנהל הקודם לאחר 14 שנה בסטודיו. קוטאז הגיעה לסטודיו באחת התקופות הקשות של חייו, עם ביקורת גוברת על המשחק וסטודיו שאיבד את המנהל שלו מזה שנים. קוטאז הגיעה מיוביסופט, שם ניהלה משחקים כמו Ghost Recon ו-The Division.

עזיבתו של המנהל ובכירים נוספים הותירה את הסטודיו מבולבל ופגעה במשחק. קוטאז החליטה להשקיע את מירב המאמצים בשיפור המשחק. החל מתיקון באגים, שיפור חווית המשתמש, וכלה בתוכן. קוטאז מודה שהמשחק אינו עומד בציפיות ומקווה לשנות את זה בתקופה הקרובה. הסטודיו DICE חוגג שלושים שנה יחד עם המות Battlefield שחוגג 20. כעת, כל המאמצים ב-DICE מופנים לכיוון Battlefield 2042. התוכנית של קוטאז היא להפוך את DICE לסטודיו הטוב ביותר בזירת משחקי הירי ממבט ראשון, תוך התמקדות ב-Battlefield 2042.

האם זה יצליח לשקם את המשחק? אנחנו עדיין לא יודעים, אבל קוטאז התחייבה שהצוות של DICE מתכוון להתמקד במשחק הזה ולשפר אותו ולא לפזול לכותרים אחרים כפי שנרמז בעבר. הניסיון של קוטאז עשיר במשחקי Live-Ops ואולי מרמז על השינוי שמתכוונים לעשות במותג של Battlefield. התמקדות במיקרו תשלומים, ואולי אפילו להפוך את המשחק ל-Free to Play. כמובן שאנחנו גם זוכרים את גרסת המובייל שצפויה לצאת (אם בכלל) בשנת 2023. כאמור מדובר במשחק נפרד לחלוטין, ולא בפורט של Battlefield 2042.

מי שצפוי להתאכזב מהכיוון הזה אלו מעריצי Mirror's Edge, משחק הפארקור הפופולרי של DICE. למי שלא מכיר, מדובר במשחק פלטפורמה ממבט ראשון המספר את סיפורה של Faith Connors תוך שהיא נלחמת ברעים ומצילה את הטובים באקשן פרקור בעיר הדמיונית Glass. המשחק זכה להצלחה רבה שתורגמה למובייל ולכותר המשך בשנת 2016. בתחילת אפריל, חשבון הטוויטר הרשמי של EA צרפת שאל את עוקביו על תמונה מהמשחק. הציוץ עורר חרושת של שמועות על כותר נוסף בסדרת Mirror's Edge עד שהחברה יצאה בהכרזה רשמית שאין שום תוכניות למשחק כזה בקרוב. כעת, כאשר DICE מודיעה רשמית כי תתמקד במשחק Battlefield 2042, ניתן היה לשמוע לבבות נשברים בכל העולם.

האם הייתם רוצים לראות משחק נוסף של Mirror's Edge? האם אתם חושבים ש-DICE תצליח לשקם את המוניטין של Battlefield 2042 ולהפוך אותו למשחק פופולרי? ספרו לנו בתגובות ובטלגרם שלנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י