הרשמה

כל ההכרזות מה-Nintendo Direct Mini של חודש יוני!

מריו והראבידים חוזרים ו-2B ו-9S מגיעים להשתלט על הקונסולה שלכם, יחד עם גלאדוס ופרסונה!

אז מה היה לנו בדיירקט החגיגי לחודש יוני?

לקח לו קצת זמן אבל הנה הגיע אלינו הנינטנדו דיירקט המסורתי לחודש יוני! במשך 25 דקות, נינטנדו הציגו לנו הכרזות וחדשות על משחקי צד ג׳ שצפויים להגיע לקונסולה הסופר מצליחה שלה, ה-Nintendo Switch. משחק אחד כבר הודלף, אז ההצגה שלו לא ריגשה אותנו במיוחד, אבל מה היה לנו בשאר הדיירקט? בואו נראה!

(תודה רבה ל-GameXplain על כל הטריילרים מהדיירקט עצמו שעוד לא עלו עדיין לרשת!)

Monster Hunter Rise: Sunbreak

הטריילר הראשון שהוצג היה טריילר נוסף ונרחב להרחבה החדשה והמרגשת של Monster Hunter Rise, הלא היא Sunbreak. הטריילר גם הכריז על העדכון החינמי הראשון שיביא איתו את Seething Bazelguese ויגיע באוגוסט. בהמשך השנה יגיעו עוד ועוד עדכונים להרחבה שצפויה לצאת בסוף החודש הזה.

Nier Automata

וואו! משחק ה-JRPG ואקשן של Platinum Games מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch! תוכלו לשחק עם 2B ו-9S על הקונסולה של נינטנדו ב-6 באוקטובר הקרוב, כשהזמנות מוקדמות כבר מתחילות היום. המשחק יגיע עם תוכן נוסף, תלבושות נוספות וגם תלבושות אקסקלוסיביות לגרסת ה-Switch.

Lorelei and the Laser Eyes

משחק חידות/מסתורין חדש מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch בשנה הבאה.

Super Bomberman R2

משחק Bomberman חדש הוכרז ויגיע לקונסולה בשנה הבאה עם מודים חדשים ואפילו ליצור שלבים משלכם.

Megaman Battle Network Legacy Collection

הלב שלי מתפוצץ כרגע. חבילת עשרת משחקי ה-GBA הנהדרים של Megaman Battle Network מגיעה לקונסולת ה-Nintendo Switch בשנה הבאה. האוסף גם יהיה זמין בשני כרכים להורדה באופן דיגיטלי. אני לא יכול לספר לכם כמה שעות ביליתי על המשחקים הללו וכמה אני מתרגש לשמוע שהם חוזרים אלינו.

Pac-Man World Re-Pac

גרסה מחודשת של Pac Man World מגיעה לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-26 באוגוסט.

Blanc

משחק מקסים בשם Blanc הוצג באירוע, כשזה נראה שנוכל לחקור עולם חורפי ומושלג עם גור זאב ועופר במסע מרגש שיאפשר לכם לשחק גם ב-Co-op. המשחק יהיה אקסקלוסיבי על ה-Switch ויגיע בפברואר של השנה הבאה.

Return to Monkey Island

הגרסה המחודשת למשחק ההרפתקה האייקוני Monkey Island מגיע ל-Switch השנה. גרסת ה-Switch תהייה גרסת הקונסולות הראשונה, כשעוד גרסאות יגיעו בהמשך.

Mario + Rabbids Sparks of Hope

וואו איזו הפתעה, וואו. בדיחות בצד, הטריילר החדש למשחק הטקטיקה/תפקידים של יוביסופט ונינטנדו יצא והמשחק נראה פשוט נהדר. הטריילר שם דגש על היכולות של הדמויות השונות (באוזר מגיע למשחק) והעולם המקסים שנסתובב בו. המשחק החדש צפוי לצאת ב-20 באוקטובר ומחר נקבל עוד פרטים מיוביסופט לגבי המשחק.

Little Noah: Scion of Paradise

בטריילר חדש הוכרז משחק אקשן שיעשה שימוש במנגנוני Roguelite כדי לתת לנו מבוכים חדשים להילחם בהם ובעלי ברית לאסוף. המשחק צפוי לצאת היום.

Railgrade

משחק בניית מסלולי רכבות הוכרז לקונסולת ה-Nintendo Switch ויגיע בסתיו.

RPG Game: The Legend of Wright

משחק RPG יצירתי הוכרז, וזה נראה שהוא עומד לשבור את הקיר הרביעי לא מעט כדי לספר סיפור מקסים עם משחקיות מעניינת. המשחק צפוי לצאת ב-18 באוגוסט.

Sonic Frontier

קיבלנו טריילר חדש ל-Sonic Frontier שמציג לנו שלבים חדשים ועוד קצת מהעולם של המשחק. אני חייב לומר שהמשחק עדיין לא נראה מי יודע מה, אבל אני נשאר אופטימי. המשחק צפוי לצאת בתקופת החגים הקרובה.

Disney Dreamlight Valley

משחק Life Simulator עם הדמויות של דיסני הוכרז ויגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-6 בספטמבר כמשחק Early Access. למה? אין לי מושג.

Live a Live

טריילר חדש למשחק ה-JRPG המצופה נחשף והכריז גם על דמו חדש שמכיל את שלושת הפרקים הראשונים של המשחק שייצא היום. המשחק המלא אליו תוכלו להעביר את השמירה שלכם מהדמו יגיע ב-22 ביולי.

Doraemon Story of Seasons: Friends of the Great Kingdom

משחק בניית החווה וה-Life Simulator של Bandai Namco מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch השנה.

Minecraft Legends

משחק ה-RPG החדש שהוכרז באירוע של Xbox מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch בשנה הבאה.

Dragon Quest Treasures

הספינאוף של Dragon Quest XI שהוכרז לפני כחודש וייתן לנו לשחק עם Erik ואחותו כשהם מנסים למצוא אוצרות ומשתמשים במפלצות שיעזרו להם בזמן הקרבות ובחקר העולם של המשחק הוכרז במהלך הדיירקט. המשחק צפוי לצאת ב-9 בדצמבר.

Portal Companion Collection

אחרי רשימה של הכרזות שכבר ידענו עליהן כמו No Man's Sky וכמה משחקים קטנים קיבלנו הכרזה דיי מפוצצת: משחקי Portal מגיעים לקונסולת ה-Nintendo Switch עוד היום! שני המשחקים זמינים כבר היום לקנייה והורדה במסגרת ה-Portal Companion Collection שהוכרז לפני כארבעה חודשים.

Harvestella

משחק שנראה כמו Rune Factory עם המון השקעה מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-4 בנובמבר. המשחק מפותח על ידי Square Enix.

Persona על ה-Switch

ההכרזה האחרונה לדיירקט הייתה מה שכולנו ציפינו לו: משחק ה-JRPG המדהים, Persona 5 Royal מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-21 באוקטובר. אם זה לא הספיק לכם, גם שני המשחקים הקודמים בסדרה, Persona 4 Golden ו-Persona 3 Portable יגיעו ל-Switch בהמשך.

זהו, זה מה שהיה לנו בדיירקט של נינטנדו לחודש יוני! אני עדיין מקווה לראות דיירקט רגיל של נינטנדו בחודשים הקרובים עם חדשות על משחקים של החברה עצמה כמו Metroid Prime, אולי כמה רימייקים של משחקי The Legend of Zelda ובעזרת השם גם משחק פלטפורמר תלת-ממדי חדש של מריו או אולי אפילו Donkey Kong.

מה אתם חושבים על מה שקיבלנו באירוע של נינטנדו? אשמח לשמוע אתכם!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י