הרשמה

חברת Bethesda מגייסת אליה מפתח שעובד על Fallout: London

מוד המעריצים ל-Fallout 4 כל כך מרשים שהוא תפס את העיניים של בת'סדה עצמה

המוד המושקע צפוי לצאת בשנה הבאה

עם כמה שהמוד המבוסס על לונדון ל-Fallout 4 נראה טוב ומלא בתוכן, חשוב להבהיר לפני הכל שאכן מדובר במוד מעשה ידי מעריצים. פולאאוט: לונדון (Fallout: London) התחיל כמוד למשחק הענק של Bethesda, והוא כל כך התרחב, שמעבר לעובדה שויזואלית הוא נראה כמו שחזור רשמי של לונדון בסגנון העולם הפוסט אפוקליפטי של פולאאוט, הוא גם מכיל כמות תוכן בגודל DLC שלם ואפילו סיפור בו מדובבים שני שחקנים ששיחקו בעבר את דוקטור הו (סילבסטר מקוי וקולין בייקר, הדוקטורים השישי והשביעי). עם הרמה שמוצגת בכל פעם שראינו משהו מהפרוייקט, לא פלא שחברות משחקים ינסו לחטוף כמה מהכישרונות שעובדים עליו, אך אנחנו לא חושבים שיכל להיות סוף יפה יותר לסיפור הזה מאשר שהם יועסקו על ידי חברת האם של פולאאוט בעצמה.

ביום חמישי ה-30.6 הכריזו צוות הפיתוח של המוד שהיועץ הטכני שלהם, רייאן ג'ונסון (Ryan Johnson) קיבל הצעה רשמית לעבודה ב-Bethesda אותה לקח בשני ידיים. בכך, הוא מצטרף לכותבת הראשית של המוד שכבר עברה לבת'סדה בשנה שעברה. לא רק זה, באותה העת עודכנו גם שמי שאחראי על המוד בעצמו ומוביל את הפרוייקט - דין קרטר (Dean Carter), קיבל גם הוא הצעת עבודה אך החליט לדחות אותה לפחות לעת עתה.

Fallout: London צפוי לצאת בשנה הבאה למחשב אחרי כמעט חמש שנים של פיתוח והשקעה חסרת תקדים מצוות המפתחים. גרסאת קונסולות לא מתוכננת כרגע, אבל לא צריך מחשב גיימינג או אפילו זיקה לעולם של פולאאוט כדי להוריד בפניהם את הכובע. בנימה אישית, מדובר באחת מתצוגות המעריצים הכי מרשימות שראיתי בכל מדיה כלשהי, וטוב לדעת שגם ב-Bethesda רואים את הכשרון שמוצג פה. כל מה שלנו נשאר זה לתת להם כבוד, לאחל להם המון בהצלחה בעבודה החדשה וכמובן להזהר מה-Gap.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:28 05.07.2022 | DrizziTx DrizziTx

    זה אכן נהדר לראות שמישהו מקבל כזו הכרה ומקבל הצעת עבודה.
    אבל החדשה העיקרית כאן היא שיש מישהו נוסף שקיבל הצעה וסירב, היה מאוד מעניין למה סירב??? זה הרי ההארדקור של התעשייה שכל גיימר ממוצע היה קופץ על ההצעה בלי לחשוב פעמיים.

  2. 2

    13:41 05.07.2022 | גיא דהן - עורך תוכן גיא דהן - עורך תוכן

    מבדיקה מעמיקה יותר נראה שדין קארטר סירב להצעת העבודה של Bethesda כדי להיות חלק מהשלמת תהליך הפיתוח של Fallout: London עד הסוף. אם זו לא נאמנות אני לא יודע מה כן.

  3. 3

       | פורסם ע"י