הרשמה

גרסאת הלייב-אקשן של Lilo & Stitch מוצאת את הבמאי שלה

הצמד הכי חמוד מגיע לליב-אקשן

משפחה לא בוחרים, גם לא בלייב אקשן

Disney החלה בשנים האחרונות טרנד חדש של הפקות גרסאות לייב-אקשן לסרטים המצויירים האייקונים אותם יצרה במהלך השנים. בין הפרוייקטים שקיבלו גרסאות כאלו ניתן למצוא את The Lion King, Aladdin ו-Mulan, וכעת נראה שסרט הלייב-אקשן עבור Lilo & Stitch מצא סוף סוף את הבמאי שיתפוס את המושכות ויכוון אותו אל עבר בית הקולנוע הקרוב אליכם.

לפי האתר Variety, האדם שהולך לביים את הגרסה החדשה של "לילו וסטיץ'" הוא דין פליישר קאמפ (Dean Fleischer Camp), אשר ידוע בעיקר בזכות הסרט המצוייר שיצר - Marcel the Shell with Shoes On. הסרט עדיין נמצא בשלבי פיתוח מאוד מוקדמים, ולא ידוע לנו אילו שחקנים עומדים להשתתף בו או אפילו תאריך פוטנציאלי בו נראה את הסרט עולה לאקרנים, אבל מה שאנחנו כן יכולים לנחש הוא על מה תהיה עלילת הסרט. שתי האחיות לילו ונאני (Nani) מתגוררות בהוואי וחיות חיים די נורמלים, עד שיום אחד הן נתקלות בחייזר בשם סטיץ' שברח מכוכב הבית שלו. לילו וסטיץ' הופכים להיות חברים, וכעת צריכים להתגונן בפני חוצנים שמגיעים לכדור הארץ כדי להשיב את סטיץ' חזרה מאיפה שהגיע.

ההצלחה העצומה של הסרט הובילה ליצירה של 3 סדרות טלוויזיה ו-3 סרטי המשך מוצלחים לא פחות מהמקורי, כך שיהיה מעניין לראות אם המעבר לליב-אקשן יצליח להפיח חיים חדשים בדמויות האהובות. Disney עובדת בימים אלו על גרסאות דומות לסרטים אחרים כמו Snow White, Hercules ו-The Little Mermaid, ואנחנו מקווים שהתגובות אליהן יהיו קצת יותר חיוביות ממה שהסרטים הקודמים קיבלו. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י